Funk-bloesie improvisatie

Fifth Bot

d[-_-]b
Dit is geen volwaardige track maar gewoon een improvisatie (vandaag alles van scratch zelf ingespeeld), na het rustige nummerje van vandaag/gisteren ff zin om een beetje te freaken.

De toetsen zijn vrij ingespeeld, met daarna een beetje knip en plak werk van de midi. De toetsen zijn de Scarbee Mark 1 van Native Instruments, de gitaar is een enkele single toggle hit wav file op de Push ingetoggled en daarnaast een drum kitje in Maschine als basis, aangevuld met een house loopje die ik heb gechopped.

https://soundcloud.com/the-fifth-bot/some-funkie-shit

Jaaaa... ik vind 'm lekker... een mooie rauwe saxofoon eroverheen en het is af :-)

Knap in elkaar gezet voor een "improvisatie". Klinkt als een klok!

Ja ik weet het niet,ideale ambient vuller,heel chill,echt wel goed toch,ik zou hem toch wel afwerken,hier en daar wat tweaken en idd snare en hats zijn best zachter in zulke stijl.

Ja ik weet het niet,ideale ambient vuller,heel chill,echt wel goed toch,ik zou hem toch wel afwerken,hier en daar wat tweaken en idd snare en hats zijn best zachter in zulke stijl.

Ow, hmm, tja ik weet niet, had dit gepost net toen ik er een uurtje mee aan he klooien was. Nu ik het vandaag terug hoor zitten er nog best veel fouten en irritante herhalingen in de toetsen, dus ben er nu wat minder enthousiast over dan gisteren Haha! Dan vind ik zelf mijn projectje van de dag ervoor beter geslaagd :D

die irritante herhalingen zijn mij absoluut niet opgevallen,en wat mij betreft kon de track nog een 10min langer duren,lekker sfeermaker.

Die irritatie heb jij enkel omdat jij de track gemaakt hebt :)

die irritante herhalingen zijn mij absoluut niet opgevallen,en wat mij betreft kon de track nog een 10min langer duren,lekker sfeermaker.

Die irritatie heb jij enkel omdat jij de track gemaakt hebt :)

Alright, nou misschien later in de week er nog eens naar kijken of ik er dan zin in heb, thnx again!

Back