Synthetic. K
info@futurecore.org
Hallo,
Ik ben nu al een tijdje bezig met muziek te maken ik gebruik:
een pentium 3 met windows '98
cubase vst 5.0 + midex 3 midiinterface
mackie cfx 12 mixer (analoog)
Access indigo synthesizer
mindprint t-comp (compressor)
Maar ik ben absoluut niet tevreden over de kwaliteit van de master mixen
Wie weet er welke waarden je het best aan kunt houden bij het mixen vanuit de mixer
ook als ik op neem (audio) in cubase gaat ie aan alle kanten kraken wie weet hoe ik het beste mn audio kan configureren
Ik gebruik wavelab 4 maar die kan ik niet openen in cubase (welke waarde kun je daar in het beste aan nemen)
Ook als ik 16 midi sporen aan stuur heeft mn synthesizer het knap moeilijk krijg je rare geluiden en klicks
wie kan mij helpen via tips om alles loep zuiver te laten klinken en natuurlijk loep zuiver op te laten nemen
b.v.d.
ben echt ten einde raad!
Ik ben nu al een tijdje bezig met muziek te maken ik gebruik:
een pentium 3 met windows '98
cubase vst 5.0 + midex 3 midiinterface
mackie cfx 12 mixer (analoog)
Access indigo synthesizer
mindprint t-comp (compressor)
Maar ik ben absoluut niet tevreden over de kwaliteit van de master mixen
Wie weet er welke waarden je het best aan kunt houden bij het mixen vanuit de mixer
ook als ik op neem (audio) in cubase gaat ie aan alle kanten kraken wie weet hoe ik het beste mn audio kan configureren
Ik gebruik wavelab 4 maar die kan ik niet openen in cubase (welke waarde kun je daar in het beste aan nemen)
Ook als ik 16 midi sporen aan stuur heeft mn synthesizer het knap moeilijk krijg je rare geluiden en klicks
wie kan mij helpen via tips om alles loep zuiver te laten klinken en natuurlijk loep zuiver op te laten nemen
b.v.d.
ben echt ten einde raad!