Probleem

Synthetic. K

info@futurecore.org
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje bezig met muziek te maken ik gebruik:
een pentium 3 met windows '98
cubase vst 5.0 + midex 3 midiinterface
mackie cfx 12 mixer (analoog)
Access indigo synthesizer
mindprint t-comp (compressor)

Maar ik ben absoluut niet tevreden over de kwaliteit van de master mixen
Wie weet er welke waarden je het best aan kunt houden bij het mixen vanuit de mixer
ook als ik op neem (audio) in cubase gaat ie aan alle kanten kraken wie weet hoe ik het beste mn audio kan configureren
Ik gebruik wavelab 4 maar die kan ik niet openen in cubase (welke waarde kun je daar in het beste aan nemen)
Ook als ik 16 midi sporen aan stuur heeft mn synthesizer het knap moeilijk krijg je rare geluiden en klicks
wie kan mij helpen via tips om alles loep zuiver te laten klinken en natuurlijk loep zuiver op te laten nemen
b.v.d.
ben echt ten einde raad!

advies

advies

Mijn beste,

Ik weet je antwoord niet...

Maar effe een tip zet dit onderwerp ook effe in andere Forum onderwerpen..... of heb ie dit al gedaan ?

SUCCES !!!!!!!!!!:halleluja :halleluja :slotje: :walker:

Re: advies

Re: advies

Origineel geplaatst door jaccis
Mijn beste,

Ik weet je antwoord niet...

Maar effe een tip zet dit onderwerp ook effe in andere Forum onderwerpen..... of heb ie dit al gedaan ?

SUCCES !!!!!!!!!!:halleluja :halleluja :slotje: :walker:

Jij gaat toch niet op alle berichten dit soort onzin verkopen, hoop ik ????

OT: Mij lijkt het dat als er gekraak te horen is, dat je ergens iets overstuurt. Of wie weet zit er wel een hoop stof in je mixer?

Of de input van je pc te hard staan misschien? Of klinkt het ook zo op je mixer (dus zonder dat je het al hebt opgenomen)?

Had je al de handleiding(en) doorgenomen?
Misschien een overbodige vraag maar ik stel hem toch.

Juist

Juist

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Of de input van je pc te hard staan misschien? Of klinkt het ook zo op je mixer (dus zonder dat je het al hebt opgenomen)?

Bedankt voor de reacties deze hebben mij verder geholpen
Ik had namelijk de INPUT send nog aan staan in cubase (dan krijg je dus dit soort dingen)

Bedankt8)

Back