Gratis Chris Liebing samples

MIDIoot

Inactief lid!
Voor de technoliefhebbers onder ons:
Gratis 904 mb aan samples hier te downloaden!
Niet auteursrechtvrij neem ik aan, maar mischien wel leuk voor je groovebox e.d. Als aanvulling op je liveset of zo.

Laatst gewijzigd:
You need a code to download the files. You can get one by filling out this request form, the code will automatically be e-mailed to you. After you receive your code, you can use it to download the files.

dus.

ik ga ze lekker wel samplen. op de manier dat ik ze verander ga je ze toch onmogelijk herkennen. :duivels: :duivels:

Origineel geplaatst door Gerard J
Eeeuh.. Ik zie niks :confused:
Ik heb de link veranderd om het nóg gemakkelijker voor je te maken! :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Boost303
Zijn het gewoon de stigmata tracks of is het 904 mb aan loopjes?
Het zijn 44 Wavfiles die ongeveer 2 min duren.
Complete tracks zijn het dus niet (of toch? ik weet het eigenlijk ook niet), maar loops kun je ze eigenlijk ook niet meer noemen.
Wat precies de bedoeling van die samples is is mij eigenlijk best wel onduidelijk, ik dacht eerst dat het voor een remixcontest was, maar volgens mij zijn de samples online gezet voor de fans om gewoon thuis wat mee te stoeien voor de fun!

Ik heb er helemaal nix aan...

Wel leuk heb nog nooit eerder 904MB aan muziek fragmenten gedownload waar je nix aan hebt...

Druid

PS: Vind Chris Liebing verder erg oke en ik vind Techno errug lekker...

Thanx Midioot voor deze link !

Origineel geplaatst door MIDIoot
Het zijn 44 Wavfiles die ongeveer 2 min duren.
Complete tracks zijn het dus niet (of toch? ik weet het eigenlijk ook niet), maar loops kun je ze eigenlijk ook niet meer noemen.
Wat precies de bedoeling van die samples is is mij eigenlijk best wel onduidelijk, ik dacht eerst dat het voor een remixcontest was, maar volgens mij zijn de samples online gezet voor de fans om gewoon thuis wat mee te stoeien voor de fun!

Nee ik zie dit meer als commercieele stunt.
Veel mensen willen gratis ,of illegale sample cd's
Wat hij doet is zijn tracks opknippen.
900 mb aan previews van zijn tracks.
Wat in principe ook een sample is,een preview als je het zo wil zien in dit kader.

Dus op het einde van de dag,je weet hoe snel een vuurtje gaat op internet,kennen veel mensen ineens de naam liebling.

Op zich slim

Back