Come Back Alive

Tof man. misschien leuk om te kijken of je er nog wat meer instrumentatie in kan verwerken succes er mee.

Heel mooi Robi, een toffe lead zou hier zeker niet misstaan. Maar iig tof gedaan met die drums en gitaren :okdan:

Hee Robi, weer een nieuwe track? Hahahaha... geweldig man, het gaat maar door. Dit is een heel ander type dan je normaal maakt maar ik vind 'm steengoed. Klinkt lekker gitaar-achtig... pompende bas eronder. Goed ritme erbij... klinkt echt lekker!!

Ik vind hem eerlijk gezegd heel saai.. Die pad doorheen het nummer past niet. Er mocht meer gebeuren, één van je mindere zo heb ik de indruk.. Sorry makker, maar het klonk als 1 gigantsche loop. 't Spijt me, dit is wat ik voel na 2x geluisterd te hebben.

Ik treed Gloom's terechte visie bij.

Last edited by a moderator:
ik vind dit nummer wel lekker, geniet er van, leuke uitstapjes (je hebt er meerdere), van je andere werk, robi. maar ik neig toch meer naar, hoe moet ik het noemen, de echte gardens of hega sound.
al heb ik van dit nummer genoten! en er blijft iets herkenbaars inzitten, van je stijl.

Last edited by a moderator:
Leuke track! Idd heel anders dan ik van je gewend ben.. :-)
Er zou misschien nog zang bij paasen?

Ik vind hem eerlijk gezegd heel saai.. Die pad doorheen het nummer past niet. Er mocht meer gebeuren, één van je mindere zo heb ik de indruk.. Sorry makker, maar het klonk als 1 gigantsche loop. 't Spijt me, dit is wat ik voel na 2x geluisterd te hebben.

Bij nader inzien (na opnieuw de track geluisterd te hebben zojuist) kan ik me ergens je opmerking wel begrijpen dat de pad niet helemaal goed past.
Vind dit wel jammer, want het is best een aardige track.
Het was ook eigenlijk niet mijn bedoeling om deze track maar lukraak vol te stoppen met verschillende synths-sounds.
Vind het ook wel belangrijk dat het 'ademt'.

ik vind dit nummer wel lekker, geniet er van, leuke uitstapjes (je hebt er meerdere), van je andere werk, robi. maar ik neig toch meer naar, hoe moet ik het noemen, de echte gardens of hega sound.
al heb ik van dit nummer genoten! en er blijft iets herkenbaars inzitten, van je stijl.

Dank je wel voor je mooie en ook treffende omschrijving.

Back