He, da's toevallig. Ik hier?

Bammel

Radioaktief lid
Hallo,

Het wordt hoog tijd om mezelf even voor te stellen. Ik kom namelijk al een tijdje op dit forum (bijna dagelijks) en lees/leer hier een hoop over vanalles.
Ik ben een 33 jarige en sinds mijn 16de min of meer aktief in de muziek. Vroeger met een Atari ST en tegenwoordig op de PC. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet iedere dag met Cubase zit te spelen, want ik ben meer iemand die graag live met een band speelt. Ik heb al een hoop gear gehad vroeger maar dit waren eigenlijk altijd romplers. Momenteel het ik een Motif ES en een Nord Electro, maar als ik alle verhalen hier lees moet ik toch een keer de stap naar (virtueel) analoog wagen. Vooral de Virus spreekt me erg aan (zaterdag nog even op gespeeld bij Feedback).
Op dit moment ben ik helaas bandloos, maar hoop snel weer wat te vinden. Liefst eigen nummers in de sfeer van Saybia, Keane, Franz Ferdinand, Stereophonics etc.
OK folks, that's it for now!

Groeten,
Bammel!

:biertje: Welkom!!! Een nieuwe band-toetsenist kunnen we altijd gebruiken.
Schrijf je ook eigen repertoire?

welkom.jpg

Bedankt voor het warme onthaal!
Welkom!!! Een nieuwe band-toetsenist kunnen we altijd gebruiken.
Schrijf je ook eigen repertoire?
Zitten hier trouwens veel bandtoetsenisten? De meeste hier zijn volgens mij toch wel producers.
Ik schrijf zelf (nog) geen nummers, maar dat ben ik wel van plan.
In mijn vorige band was ik wel redelijk aktief in het arrangeren, maar de nummers werden voornamelijk geschreven door de zanger.

welkom.gif

Origineel geplaatst door Bammel
Bedankt voor het warme onthaal!

Zitten hier trouwens veel bandtoetsenisten? De meeste hier zijn volgens mij toch wel producers.
Ik schrijf zelf (nog) geen nummers, maar dat ben ik wel van plan.
In mijn vorige band was ik wel redelijk aktief in het arrangeren, maar de nummers werden voornamelijk geschreven door de zanger.

Gemmetje in elk geval en ik (zei de gek!)

topicje waard?

Origineel geplaatst door Bartology
topicje waard?

daar zijn er al enkele over ;)

Welkom Bammel ! (ik heb het ze niet gevraagd, maar ook vast wel namens de bandleden)

:biertje:

Bandtoetsenisten zat volgens mij...
(...ja hoor, daar antwoordt er weer één...)

Toch welkom hoor! :D

Back