Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Push 2 ga hem toch weer terug kopen.
Same. Maar dan met Live intro oid. Suite vind ik overkill en de packs etc. niet erg inspirerend. Maar de workflow van Push 2 met Live is wel echt inspirerend. Voor de rest geen GAS meer gelukkig. Wat een lijdensweg was dat.

Attachments

• IMG_0794.JPG
    IMG_0794.JPG
    263,5 KB · Bekeken: 168
Korg prologue16
Een NKS compatible midi keyboard
Een workstation (wachten tot de Fantom6 betaalbaar wordt of misschien een Krome EX als die aan het eind van zijn productierun wat voordeliger wordt)

Liefst zie ik dat fabrikanten van synths en workstations een NKS controller modus in hun apparaten verwerken, net zoals dat ze soms controller templates voor mackie/logic etc aan boord hebben. Dat zou weer een apparaat kunnen schelen.

analog solutions RS35 signal processor voor euro rack. voor audio naar pitch cv, gate en envelope.

Editor voor de prologue om patches te kunnen zien.

Studio desk met keyboard lade
Studiologic sl73 midi controller

Nieuw headphones!Hoog nodig en waarschijnlijk Weer beyers maar welk type weet ik nog niet ...
Ik adviseer de DT-950! Ik heb zelf de 770 en heb steeds meer last van de "gesloten schelpen" wat resulteert in nog meer gevoelige oren / piep / tinnitus.
De 950 zijn wat meer open, waardoor de druk beter weg kan. Zal ongetwijfeld een stukje bass inleveren maar beter voor je (mijn) oren. Denk dat ik ze binnenkort zelf ook ga halen.

Plaats?? Pulsar ipv die d en bro 1. Geen dank ;)
Voorlopig komt er (als het goed is) even niets. Voor alledrie is geen plek :D

Ik adviseer de DT-950! Ik heb zelf de 770 en heb steeds meer last van de "gesloten schelpen" wat resulteert in nog meer gevoelige oren / piep / tinnitus.
De 950 zijn wat meer open, waardoor de druk beter weg kan. Zal ongetwijfeld een stukje bass inleveren maar beter voor je (mijn) oren. Denk dat ik ze binnenkort zelf ook ga halen.
Tip als je een bepaalde HP wil behouden kan je ook de oorkussen vervangen door dikkere exemplaren,krijg je het effect van half-open voor een gesloten,heb het gedaan op men vintage V900,sound wijzigd niet behalve de lows (druk),ideaal dus

Back