=Hardcore= The Dark Entity (final Version)

djarnieb

Ingeburgerd
hallo dan, eindelijk heb ik gister da laatste hand weten te leggen op mn track .... Mss moet ie hier en daar nog wat afgewerkt worden , en dan is de demo cd klaar om de deur uit te gaan , naar de welbekende hardcore labels :D en dan afw8 maar

ik ben er zelf tevreden over over de demo cd (dat wil wat zeggen ....:P)

hier mn laatste post voordat ie de deur uit gaat

The Dark Entity genaamd en te beluisteren op, met meer tracks van mij

http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=303114&T=5161

gaarne reacties en alvast een prrtig weeekend

greetz djarnie b alias Optical Illusion :dj:

Die sample in het begin kapt te snel af. Die stopt opeens en dat valt op. Je kunt hem beter geleidelijk wegfaden.
De bassdrum is niet echt mijn smaak. Een beetje een party-animal bassdrum met een beetje distortion eroverheen.

De voice sample ken ik van een andere track. geript? De track mist wat power + laag en het melodietje vind ik wat te simpel. de clap klinkt een beetje 8 bit. Lijkt op een fasttracker clap.

Nu het positieve.... ;)

Je track is niet te vol gebouwd, wat je nog wel eens hoort bij anderen. Hij klinkt redelijk "vol". Je weet wel hoe tracks in elkaar zitten, er zitten geen vreemde, niet lopende stukjes in.

Okee, dat waren mijn 0,02 cents

zit een lekker duister sfeertje in

je drumpatronen zou ik nog wat aan werken, t is mij allemaal nog wat te rechttoe recht aan, ik zou er iets gekkere dingen mee proberen te doen...ik heb niet zo veel problemen met de kick, maar ik zou m wel bewaren tot na de eerste break, ik vind 'm iets te heftig in het begin met die duistere string, past niet zo

ben het met DJ41 eens dat die sample in het begin wat te snel afkapt

over het geheel genomen vind ik het geheel nog een beetje rommelig in elkaar zitten en wat te rechttoe recht aan, ik zxou daar nog wat aan werken, maar het idee en de sfeer vind ik wel vrij koel :okdan:

heej mensen thnx voor deze reacties :D

ik heb aan sommige stukkies nog wel fftjes gewerkt, en ik ben er zelf erg tevreden over, dus hij gaat binnekort op cd en
dan naar de welbekende platen maatschappijen :D

en dan afw8maar :D

jullie horen m misschien binnekort ergens en dan zeggen jullie owjjah_die ken ik :P

greetz and thnx ltrszzzz

Njah, dan ga ik de eerste zijn... Ik vind het eerlijk gezegd niet echt wat!
Komt denkik vooral door het deuntje... Je verwacht iets heel duisters en dan komt er een (naar mijn mening) een supersimpel, vrij blij melodietje...
Ook de overgang naar het deuntje toe vind ik heel abrupt, waarna het weer heel lang duurt voordat het deuntje er eindelijk inkomt... Ben niet echt gek van de kick, maargoed, die rost wel lekker... Wat er ook al gezegd is van de clap, zit daar een bitcrusher op ofzo? Hij mist echt alle definitie en punch...

Bedoel het echt niet lullig, denk best dat het wat kan worden, maar tot nu toe vind ik het niet echt wat...

On a more happy note: vind je opbouw niet slecht en de ride klinkt ook superlekker... Mix vind ik ook niet slecht!! Alleen vind ik het gewoon een beetje 13-in-een-dozijn-core...

Maar succes iig!! :okdan:

Back