is het wat??

nixcc

Stamgast
TripHop-achtig?? ik zou het niet weten aangewien ik niets van muziek afweet......

Het is niet de eindmix , die hou ik nog even voor mezelf,

MAAR, IS HET WAT???

klik hier en kies dan "CHILL'' en druk "play"

Alle meningen welkom, maar als JIJ alleen maar hardcore enzo kan aprecieren , dan moet je geen mennig plaatsen, want daar heb ik toch niets aan....:halleluja

dank

Mooie drum. Bass is smooth. De melodie is misschien een beetje te duister en te bassy. Maar wel goed. Rhodes klinken ook wel lekker.
Zijn dat skratchkes, die na twee minuten?
Liedje doet me een beetje aan het Amazone woud denken. :D Missschien nog wat percussie hier en daar?

ik had mischien toch beter een andere versie gepost ..... deze klink niet echt zo mooi....

Lekkere track, hier kan ik mezelf helemaal in vinden. Ondanks dat er niet al te veel gebeurd, blijft ie absoluut boeien.
Zou in je definitieve versie zeker aandacht aan de hoeveelheid laag besteden, is nu echt te veel, waardoor de rest erboven een beetje weggedrukt wordt. O ja, en knutsel er ook een wat interessanter einde aan.
Fijne muziek dit! :)

ik heb geen monitorspeakers en dit maakt het mij heel moeilijk om in het lage gebied met preciesie te werken....
in de versie die je gehoord hebt heb ik de track abrubt afgebroken.... vandaar het oninteresante einde...

aan de 2e minuut hoor je inderdaad scratches, afkomstig uit de Fruityloops-scratcher.....

Klinkt lekker pingelig en toch relaxed ;)

Er mag misschien wel wat met de drums gebeuren, af en toe een beetje spannender bij een brug.
Bij een terugkerend stukje claps bij de snare gooien klinkt af en toe ook lekker. Wel echte klappende handjes, klinkt bij dit nummer denk ik beter dan een strakke 909 clap.

De backspins (denk ik?) mogen iets minder hard..

Laatst gewijzigd:
Back