[?] break even

Allereerst welkom op het forum

Maar je nummer is opzekers vaag.. goed bezig. in het begin dat deur-kraak effect is aardig spacy.

welkom alhier!
&complimenten voor je track; vertelt echt een muzikaal verhaaltje.

ey, bedankt mensen! Goed dat vaag hier kan. hehe... ;)

't is trouwens een motif es6, verder geen computer of ander spul.

Toen ik 'm hoorde had niemand nog gereageerd, ik dacht in eerste instantie, " 'ben ik nou gek, of klinkt dit supervaaag??? t zal wel waarschijnlijk aan mij liggen..."

Maar nee, de rest typeert het dus ook als 'vaag'. Wees dus trots op jezelf, want dit betekend dat je wel origineel bent!!

Alleen is het verder niet echt mijn ding, dus kan weinig toegevoegde waarde aangeven. Maar das een kwestie van smaak.

Afijn, veel plezier hiero! :)

Muziek waar we wat aan hebben. Geen hapklare brokken en lichtverteerbare rommel deze keer, maar een mooi stukje kwaliteitsmuziek waar moeite voor gedaan moet worden. Dat er hier en daar wat aan kan worden bijgeschaafd is iets wat bij 99% van de songs die gepost worden gezegd moet worden. Bij deze song ook wel, maar over het algemeen:

Goede muziek...Punt

Ook jullie bedankt! Ben blij dat mensen zich erin vinden kunnen of zelfs maar een poging wagen terwijl het niet hun ding is. ;)

ik ben blij dat er nog mensen zijn waar je aan hun muziek kan horen dat ze plezier hebben gehad met het maken ervan; dan maakt het niet zoveel uit of je stijl waarin je wel of niet aanspreekt...

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Muziek waar we wat aan hebben. Geen hapklare brokken en lichtverteerbare rommel deze keer, maar een mooi stukje kwaliteitsmuziek waar moeite voor gedaan moet worden.

:gaap:

Ik kan met deze muziek niks, en of je er wel of niet veel aan gedaan hebt kan ik er ook echt niet aan af horen,
ik vind het random geneuzel. Maar dat zal aan mij liggen :bekdicht: :confused:

Het verbaasd me soms echt dat dit forum grossiert in figuren die er van uit gaan dat als iets vaag is dat het dan meteen ook goed is ?
Sommige mensen steken in een in jullie oren misschien "makkelijk / hapklare brokken" muziek net zoveel tijd plezier en moeite.

Was vooral benieuwd naar wat die term 'supervaag' nu feitelijk inhoudt. Als beschrijvende term vind ik 'supervaag' namelijk nogal vaag. (in de echte betekenis dan = onduidelijk, niet goed omschreven)
Tja, dit is nu niet direct iets dat ik in m'n cd-speler zou leggen om naar te gaan luisteren. Neemt niet weg dat er duidelijk stevig aan gewerkt is en als dat je ding is moet je vooral verderdoen. Wat ik mij ook altijd afvraag bij dit soort muziek is: hoe vul je in godsnaam een volledige cd (als je dat ooit wil maken) zonder in herhaling te vallen. Je moet een ongelooflijk arsenaal aan (eigen) vreemde geluiden hebben om interessant te blijven. Diegene die dat kan is goe bezig.

ik kan niet horen hoe/wat/waar het gemaakt is... het enige wat ik zei dat ik kan horen dat er plezier en aandacht in zit. het is helemaal niet mijn stijl of iets waar ik graag naar luister, alleen heeft het voor mij wel 'gevoel'>wat dat dan ook is
voor mij is dat subjectief en dus ja random, net zoals ik toevallig deze thread klikte, ik luister lang niet iedereen track, dus over anderen weet ik zeer weinig te zeggen...

Back