Fizmo editor

henkeys

Stamgast
Yep, er zijn weer wat spullen naar binnen gereden....
Ik heb tweedehands een Ensoniq Fizmo en een EMU Morpheus op de kop weten te tikken, voor het alternatieve werk.
Ben zeer te spreken over de mogelijkheden, maar dat is een andere thread....
Ik ben op zoek naar een patch-editor (windows) voor de Fizmo.
Is er iemand die een tip voor me heeft ?

geloof dat sounddiver (ARGH wat haat ik dat programma) de enige optie is..heb je trouwens de voeding al gechecked van de fizmo? schijnt bij sommige beestjes niet helemaal goed te zijn waardoor je em kan opblazen...

ben erg benieuwd naar je bevindingen ermee..

Yep, de voeding is in orde...
Bij nieuwere Fizmo's hebben ze het euvel verholpen.
Sounddiver, tsja.... ik was er al bang voor maar ik hoopte dat er nog een alternatief zou zijn.
Mijn eerste bevindingen met deze bak zijn zeer positief. Ik heb op internet erg veel (vooral negatieve) ervaringen gelezen, maar tot nu toe ben ik zeer te spreken over deze bak !!
Negatief (ik heb hem pas een paar dagen, dus het is meer een eerste indruk) is absoluut het beroerde, want minimale display. Niet van deze tijd. Qua sound vind ik de Fizmo uniek !!
Ik wil wel eens wat bevindingen in een aparte thread zetten.

Origineel geplaatst door henkeys
Mijn eerste bevindingen met deze bak zijn zeer positief. Ik heb op internet erg veel (vooral negatieve) ervaringen gelezen, maar tot nu toe ben ik zeer te spreken over deze bak !!
Negatief (ik heb hem pas een paar dagen, dus het is meer een eerste indruk) is absoluut het beroerde, want minimale display.

Heb zelf onlangs een Fizmo aangeboden gekregen voor heel weinig en las ook al de 'negatieve' kritieken waardoor ik nog meer interesse in het apparaat krijg. Heb al een afspraakje gemaakt om eens te zien of het iets voor mij is.

Trouwens, is er niet een legendarisch baksken waarvan iedereen 'toen' zij dat het maar niks was, maar waar men nu vrolijk mucho euros voor neerteld?

Wat mij inderdaad ook aantrok in deze bak was enerzijds de vele mogelijkheden van deze synth, (volgens specificaties en recensies van een aantal 'deskundige' lieden) en aan de andere kant allerlei berichten van figuren die de synth blijkbaar te moeilijk vonden.....
Overigens heb ik nog een Fizmo aangeboden gekregen voor 520 Euro, als er nog geinteresseerden zijn moet je me effe mailen.

Back