Goedkope maar waardevolle gear... welke heb jij?

omc

boem
Welke gear koop heb je voor een prikkie gekocht en maak je dankbaar gebruik van. (nieuw nog te koop of gemiddelde 2dehands prijs)

- Ik kan me bv een distortion kastje van Dione herinneren van rond de 60 euro.(wat was dat ook alweer?)
- Zelf ben ik momenteel geinteresseerd in een 2dehands mam mb 33 voor de rond 100 euro.
- Gaat de Redsound Darkstar ook niet voor rond de 100 euro weg tegenwoordig?
- Een leuk effecten bakje van rond de 100 euro? etc. etc.

Plaats eventueel een linkje naar waar het product te koop is.

Een leuk topic zo rond de sinterklaas/kerst tijd.. weet je tenminste wat je zoal kunt vragen aan de goedheilig mannen. :D

Zelf heb ik een juno 106 gekocht voor 50 euro. 8) Daar maak ik natuurlijk dankbaar gebruik van.
In feite issie 200 euro geworden, saint eric heeft em even gereviseerd!

De Tx81z heb ik voor 70 euro op de kop getikt. Erg blij mee

Pioneer djm500 voor 150 euro gekocht. Wel vanuit vlissingen helemaal naar omgeving assen moeten rijden.

Trouwens OMC: iemand hier verkoopt zijn mam mb33 voor ik geloof 75 euro. ff zoeken!

Zo'n beetje heel mijn studiotje heb ik voor 'weinig' gekocht... Maar ik koop over het algemeen ook alleen maar budget spulletjes. Soms onderschatte baken, soms bakken die leuk zijn omdat ze goedkoop zijn (of waren)...

Leuk want goedkoop (prijs is die ik ervoor heb betaald)
Akai AX 60 - 250 gulden
ax60.jpg

Akai AX 80 - 150 euro (membraam knoppen moeten nog wel wat onderhoud krijgen)
ax80.jpg

Casio CZ 101 - geruild voor een GEM keyboard

Roland Juno 106 - 350 gulden

Siel DK80 - 200 gulden

Yamaha DX 7 - 150 euro

Yamaha DX 100 - 75 gulden, met flightcase

Yamaha TX 7 - 60 euro
tx7_01.jpg

D&R 900 16-8-2 mixer - 200 euro

Onderschat, dus goedkoop:

Korg DW 8000 - 200 gulden
dw8000.jpg

Crumar / LEM Bit 99 - 150 euro

Amiga 1200 - 100 euro

Roland JX8P - 150 euro

Boss DR 660 - 150 dollar (125 euro, was helaas zonder adapter en kon 'm later goedkoper krijgen, met adapter :( )
dr660.jpg

Ensoniq EPS 8 outs - 200 gulden

Bang & Olufsen Beomaster 8000 versterker - 100 euro
bm8000.jpg

Bang & Olufsen Beogram 8002 - 150 euro
bg8002.jpg

En zo ziet het er allemaal bij elkaar uit :D
studio_klein.jpg

Origineel geplaatst door dsil
Zelf heb ik een juno 106 gekocht voor 50 euro. 8) Daar maak ik natuurlijk dankbaar gebruik van.
In feite issie 200 euro geworden, saint eric heeft em even gereviseerd!

De Tx81z heb ik voor 70 euro op de kop getikt. Erg blij mee

Pioneer djm500 voor 150 euro gekocht. Wel vanuit vlissingen helemaal naar omgeving assen moeten rijden.

Trouwens OMC: iemand hier verkoopt zijn mam mb33 voor ik geloof 75 euro. ff zoeken!
Tnx ik zoek ff.

Ik bedoelde overigens bij 2dehands gear dan wel de gemiddelde prijs die het meestal opbrengt zodat je echt op zo'n synth/effect kunt gaan jagen. Iedereen heeft weleens geluk gehad maar dat is helaas een klapper die je een keer in de zoveel tijd maar kunt maken.

Die zalige Akai S01 sampler, waanzinnig eenvoudig en toch uiterst nuttig, gekocht voor 75eur.

Origineel geplaatst door Chinetti
nou, ik denk dat je veel van dit soort bakken nog wel voor weinig geld vind, als je maar geduldig zoekt.

Klopt misschien, maar 350eur voor een Juno106 is toch ook wel de gangbare prijs en niet direct een 'prikkie'? :D

Origineel geplaatst door hermax
Klopt misschien, maar 350eur voor een Juno106 is toch ook wel de gangbare prijs en niet direct een 'prikkie'? :D

er staat gulden :)

Origineel geplaatst door RezonatoR
er staat gulden :)

wat toevallig chinetti...in dezelfde topic op dezelfde tijd alleen ik was 3 minuten langer naar je spullen aan het staren die jij al lang en vaak hebt bekeken :)

en we zagen hetzelfde

LOL

:L

okay :slotje:

[edit na misverstand]
te lezen als... "okay, ik hou mijn bakkes dan maar"
[/edit]

en toch vond ik de S01 een koopje :)

Laatst gewijzigd:
Geen slotje, wel weer ontopic :)
---------------------------------------------
Weet iemand nog welk bakje ik bedoel die Dione toen gepost heeft (rood distortion apparaatje)

Lol, kan nu ook gelijk zelf posten dat ik een MB33 mk2 voor 125 euro overgekocht heb. :)
Nu natuurlijk nog kijken of die ook echt bevalt maar daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in, het was namelijk geen impulsieve koop deze keer. :dubbel:

nou, ik vind mijn yamaha ry 30 wel goedkoop voor 150€ in perfecte conditie. Vooral omdat ik hem gewoon wou gebruiken als sequencer voor een andere drumcomputer, maar als drumcomputer gaat ie eigenaardig heel goed mee.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Dat was een Boss distortion.

Die was geel.....en zo goedkoop was ie nou ook weer niet (kost nieuw €49,-)

moog prodigy geruild voor quasimidi rave-o-lution + 50€ bijgekregen :D

als ik t uitreken met de prijs van de quasimidi heeft ie me 140€ gekost. maak er zeker dankbaar gebruik van maar met n midi-mod gaat ie nog veel dankbaarder dienen, want techno baslijntjes met de vingertjes in rammen werkt toch niet zo handig!

Back