a.l.i.c.e - Desolate Dreams

Fifth Bot

d[-_-]b

Weer es eentje af weten te maken. Ik ben hier wel tevreden mee, maar misschien morgens nog eens met verse oren naar de mix luisteren. Dus komaarop met de feedback, kan ik dat nog meenemen!

Wat is dat gekraak toch de hele tijd? Dat werkt zeer storend. Mooie geluiden, maar ik ben meer voor uptempo zoals je weet, deze lijkt een beetje op The Art Of Noise, dus dat is een dik compliment :)

Wat is dat gekraak toch de hele tijd?

Ha Jan, tja, eea zit vol met noise, ruis en overtonen (en allemaal er bewust ingestopt), dus wat bedoel ja haha :P? Waarschijnlijk bedoel je Izotope Vinyl, die begint al vrij snel en haal ik er wel af en toe ook weer uit, maar misschien moet ik nog wat met de dry/wet aan de gang en eea een tandje minder zetten (of misschien is het gewoon niet jouw kopje thee :D). Thnx voor je feedback!

Het is niet echt mijn stijl maar de productie is wel knap. Perfecte stereobalans, mix is niets op aan te merken. Dus echt wel een toptrack, ook al is het niet mijn genre :okdan:

:doei:
Danny

Des te leuker dat je de moeite neemt om het te luisteren en dan ook nog eens een leuk berichtje achterlaat! Dank je Danny!

Back