Waar zitten die kleuren in SX 2.2!?!?

Tom Thomas

Oude club klinkt nog steeds het best
Hey jongens (en die enkele dame die hier ook op zit)

Ik ben nog niet zolang overgestapt op SX 2.2 maar ik ben ineens m'n kleurenpotje kwijt.
Ik heb hem weer kunnen vinden door m'n projectwindow naar links te slepen en hem verder uit te rekken, dan komt hij weer tevoorschijn rechts naast de quantize-waarde maar ik vind het een beetje omslachtig.
Moet ik die handeling elke keer doen en het project daarna weer kleiner maken.
Ik kan die verfpot ook nergens bovenin de tabbladen vinden.

iemand?

gr. Tom

Re: Waar zitten die kleuren in SX 2.2!?!?

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik heb hem weer kunnen vinden door m'n projectwindow naar links te slepen en hem verder uit te rekken, dan komt hij weer tevoorschijn rechts naast de quantize-waarde maar ik vind het een beetje omslachtig.
Zo moet ik het ook doen! Ik zou niet weten hoe het anders moet helaas!
Mischien is dit in versie 3 verbeterd.

Misschien moet je het in de hoek van 'default-session' zoeken :confused: ik heb hier echt geen last van..

Als je eenmaal je scherm hebt zoals je wilt, dan kan je dat opslaan onder de naam default.xxx (sng of arr ofzo)
en dan telkens als je een nieuwe song begint dan heb je die instelling weer.

Als dat goed lukt, dan kan je dus zelfs al je midikanalen naar het goede kanaal zetten van je synths, genaamd en al enz. enz.

Re: Waar zitten die kleuren in SX 2.2!?!?

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik ben nog niet zolang overgestapt op SX 2.2 maar ik ben ineens m'n kleurenpotje kwijt.
sorry? we hebben het toch niet over een tekenprg? wat doe je daarmee precies dan?

aldus 6, leek op het gebied van SX 2.2

6 trak denk dat hij daramee een kleurke aan individuele stukjes track heeft om het wat overzichtelijker te houden. althans zo do ik het :)

Origineel geplaatst door Sander02
Misschien moet je het in de hoek van 'default-session' zoeken :confused: ik heb hier echt geen last van..

Als je eenmaal je scherm hebt zoals je wilt, dan kan je dat opslaan onder de naam default.xxx (sng of arr ofzo)
en dan telkens als je een nieuwe song begint dan heb je die instelling weer.

Als dat goed lukt, dan kan je dus zelfs al je midikanalen naar het goede kanaal zetten van je synths, genaamd en al enz. enz.

Heb ik geprobeerd maar elke keer als ik dan in een audioevent wat gedaan heb of in een midifile en ik kom weer terug naar de projectwindow dan klopt onder en boven niet helemaal meer in m'n projectwindow.
Dit resulteert dan dat ik m'n onderste slider niet kan bereieken en moet ik eerst weer de groote van m'n projectwindow aanpassen.
Dit gebeurt elke keer opnieuw als ik in een audio of midifile heb zitten wroeten.:frons:

Ben inderdaad bang dat dit bugs zijn. SX 3 dan maar (hopelijk zonder die bugs....)

gr. Tom

Zwart kasteel, je bent the best!

Menuutje kende ik nog niet. Heb nu een hoop verwijderd wat ik toch nooit in die balk gebruik
en zodoende ruimte kunnen maken om m'n kleurtjes weer te zien.

Thanks!

Ik gebruik trouwens geel voor m'n hihat....:D

gr. Tom

:halleluja zwart kasteel is ook mijn held.

liep me ook al tijden te ergeren :stupid Fijn dat sommige oplossingen zo simpel kunnen zijn :D

Back