JimmyEyckmans
Beta The Mad Scientist
Stop met deze track voor vandaag want oren zullen me wel weer bedriegen zeker? Morgen nog eens luisteren en verder zien. Recente versie is geupload.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dof is de laatste versie zeker niet, in mijn oren klinkt het soms juist wat scherp. Maar dat is ook een beetje een kwestie van smaak, de luisteraar zal vaak mogelijkheden hebben om dit iets aan te passen.
Als ik het binnenhaal als mp3, dan zie ik dat het wel clipt.
Zal ik zeker morgen nog eens bekijken dan
Zorg ervoor dat de mode staat op IRCIII en de treshold op -2,8.. gouden tip van een steengoeie Nederlandse producer.
niet om arrogant over te komen maar omdat ik het gewoonweg niet kan en ik wil er men tijd en energie ook niet in steken voor het te leren. Zoals Danny al eerder aangaf werken professionals ook met een team van mensen, er zijn maar weinige die alles zelf doen. Ik ben er zeker van dat als ooit iemand belangrijk mijn liedjes goed vind, hij wel de mensen zal kennen die het mix en master process kunnen doorlopen.

Ik weet niet wat je ermee gedaan hebt maar in de auto klinkt de bas zo hard dat het haast onspeelbaar is, ik kan me jiist herinneren dat ie de vorige x juist erg goed klonk.