Roland E 30

leo

Nieuwkomer
hoe krijg ik terug geluid uit mijn E 30 Roland wil terug wat gaan oefenen voor mijn vingers soepel te krijgen

heb er eens een nieuwe batterij vervangen omdat er niets meer ging er kwam niets meer op de display en alles werkte terug normaal , toen ik hem terug aan zette vorige maand kwam er geen geluid meer uit
heb geen idee wat er fout is ...

Nee, niet echt. Kan van alles zijn. Moet door een kundig iemand bekeken worden.

Ooh ok, wilde even checken of hij niet aangesloten zouden moeten worden op speakers/mixer. Als ie eigen speakers heeft dan zou er gewoon geluid uit moeten komen.

Tenzij er een setting is in het menu waar je de speakers mee uit kan zetten? Heb je al gechecked of het werkt met een koptelefoon?

Zoek anders in je omgeving een reparateur/hobbyist. Waar ben je gelokaliseerd?

Baarle-Hertog ...hier zit niemand die ik zou kennen, maar ik vind wel iemand die dit zou kunnen oplossen hoop ik toch :koffie:

Baarle-Hertog ...hier zit niemand die ik zou kennen, maar ik vind wel iemand die dit zou kunnen oplossen hoop ik toch :koffie:

Zeer waarschijnlijk wel, ligt er een beetje aan óf er iets kapot is en wat dat dan is. Via dit forum is het een beetje lastig om uit te vogelen wat het zou kunnen zijn.

Back