Afgehandeld SoundCloud embed lijkt niet te werken

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
de soundcloud embed lijkt nog niet te werken.. zie Tracks.

nou ja, ik denk dat in de komende dagen veel zal worden ge-fine-tuned..

wederom; zal een heel werk zijn geweest, en nu al zo vlekkeloos. respekt! SF verdient dit!

Last edited by a moderator:
de soundcloud embed lijkt nog niet te werken.. zie Tracks.
We hebben de embedcode voor SoundCloud verwijderd. Xenforo maakt gebruik van een automatisch embedsysteem. in dat systeem kan content van verschillende websites automatisch in het forum worden embed. In het nieuwe forum hoeft er dus geen embedcode meer te worden gebruikt als je iets wilt embedden.

Omdat de oude embedcodes nu als platte tekst in de discussies staan, wordt de link niet als zodanig herkend. Ik ga ervan uit dat we vanavond nog een query kunnen draaien op de database waarin alle oude embed codes uit de posts worden verwijderd zodat de links goed gelezen worden door de nieuwe software en players dus automatisch worden embed.

De SoundCloud player zelf is wel een andere dan we gewend zijn. We werkten met de html player. Dat wordt nu de visual player. Die is wat groter en laat veel beter eventuele aanwezige art zien.

Soundcloud embed via de MEDIA tag werkt perfect. Alleen is er in het Nieuwe Tracks subforum nog wel een instructie die bovenin verschijnt die de [SC][/SC] tags aanraadt. Die moet denk ik verwijderd worden.

Back