Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
....maar ja een super-daw waar echt alles in zit zullen we wss nooit zien.
Aan jou en andere Reaper-gebruikers: gebruiken je Reaper dan vooral als veredelde multitrack recorder? Of maak je echt hele tracks met clips, samples, vst's enz?In mijn eerste dagen FL en Magix. Nu Reaper. Kan wel zeggen dat ik echt alleen de basis dingen gebruik. Al die updates van Reaper.... IK doe ze wel maar geen tijd/zin om te bekijken wat er nu weer nieuw is.Ik gebruik nu ook VCV als een daw.
Alleen als multitrackrecorder en mixer.Aan jou en andere Reaper-gebruikers: gebruiken je Reaper dan vooral als veredelde multitrack recorder? Of maak je echt hele tracks met clips, samples, vst's enz?
Ik vind Reason daar altijd heel sterk in. Mits je meerdere monitoren hebt idd.Geen enkele DAW geeft me het overzicht dat ik zoek: er staat altijd zoveel andere meuk op het scherm, die ik helemaal niet hoef te zien als ik de structuur van m'n track aan het opzetten ben. Da's wel de pest als je met muziek bezig bent en visueel bent ingesteld, i.p.v. auditief.
Misschien toch 's een grotere monitor op m'n laptop aansluiten...
In Reaper kan je interface helemaal naar je hand zetten. Dus ook heel minimaal maken. Geen idee of andere daw's dat ook kunnen.Knipperdeknip
Geen enkele DAW geeft me het overzicht dat ik zoek: er staat altijd zoveel andere meuk op het scherm, die ik helemaal niet hoef te zien als ik de structuur van m'n track aan het opzetten ben. Da's wel de pest als je met muziek bezig bent en visueel bent ingesteld, i.p.v. auditief.
Misschien toch 's een grotere monitor op m'n laptop aansluiten...
Ja, en dat is direct mijn grootste klacht over Reaper.In Reaper kan je interface helemaal naar je hand zetten. Dus ook heel minimaal maken. Geen idee of andere daw's dat ook kunnen.
Reaper voor alles hier, VSTs, VSTi's, midi, audio, arrangement, mixing, sampling, zalige DAW, ik ken niks dat zelfs maar in de buurt komt. Ik zou er heel lang over kunnen doorgaan wat er zo fantastisch aan is, maar het allerbeste is hoe weinig resources het verbruikt in vergelijking met andere DAWs.Aan jou en andere Reaper-gebruikers: gebruiken je Reaper dan vooral als veredelde multitrack recorder? Of maak je echt hele tracks met clips, samples, vst's enz?