Dat logo is weg, valt me nu op. Ach, het is toch best een vermakelijk draadje geworden. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Niet om het een of ander, maar ik vind het nieuwe logo wel een beetje saai.Dat logo is weg, valt me nu op. Ach, het is toch best een vermakelijk draadje geworden.![]()
Ik had zo gehoopt op een nieuw logo in Comic Sans met Wordart inkleuring en schaduw.Niet om het een of ander, maar ik vind het nieuwe logo wel een beetje saai.NEEEE, niet reageren!
![]()

Volgens mij gaan we een nieuw super logo krijgen, alle oude logo's komen nog 1x voorbij met als uiteindelijk hoogtepunt, een nieuw logo!
Ik wil bij deze alvast even zeggen dat de eerste versie het dikste is.

. De eerste drie logo's die jullie voorbij hebben zien komen, waren inderdaad de oude logo's. Het vierde logo, tja, daar moeten we niet teveel woorden aan vuilmaken denk ik. Het plaatsen van de logo's was zowel een eerbetoon aan het forum in het kader van het 20-jarig bestaan op 4 juli, als een teaser voor de zojuist gecommuniceerde logo contest. Dus, mannen met de grootste mond in dit draadje, kom maar op met uwen ontwerpen
.

ik ben gitarist, dat zijn simpele zielen.