Afgehandeld Voorstel aan de moderators van SynthForum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Best interessant om te weten hoe iemand muziek maakt, waar iemand zijn inspiratie vandaan haalt om e-music tracks te maken. Volgens mij kan dat prima in het "Algemene discussie". Niks mee mee toch?
Dat gebeurt zo nu en dan ook maar als er een apart topic voor is dan worden mensen ook uitgenodigd in feite en vertellen ze iets over zichzelf tijdens het muziek maken en dat topic blijft zichtbaar, mensen die nieuw zijn die kijken allerlei topics door en zien dan dit onderdeel en reageren misschien ook weer en blijft het een beetje levend, een draadje wat een tijdje wegzakt wordt niet gezien.
Dan kan je als je iets weet van een muzikant die een bijzondere manier heeft die er ook erbij zetten, om een voorbeeld te geven; toen Brian Wilson indertijd allerlei surfhitjes schreef dan liet ie een paar kuub zand bij de piano neerleggen om zo in de sfeer te komen.
Als je een draadje hebt van iemand die een keer iets daarover vertelt en vraagt "heb jij dat ook" en 1 of 2 mensen reageren dat zij hetzelfde ritueel hebben en mensen die het anders doen reageren dan niet omdat hun manier anders is en zodra daarna een maand niemand iets vertelt zakt de draad steeds verder weg.
Maar goed; ik ga binnenkort wel een moderator benaderen met dit voorstel.

Om clutter te beperken zou het aardig zijn wat dode subfora te archiveren misschien, zoals "synthforum hussel" en "interviews en biografieƫn" waar al meer dan een jaar niet in gepost is. Dan blijft de forum index een beetje overzichtelijk.

Geschoemel.jpg

van 140 naar 99, dat klopt niet. Ik zie dat mijn pollpost verwijderd is. Is niet erg, de meerderheid zou toch kiezen voor een Synth-technisch forum. Je kunt niet meer stemmen.

:mega:

Attachments

• 1766748736433.png
    1766748736433.png
    43,6 KB · Bekeken: 100
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back