Afgehandeld Voorstel aan de moderators van SynthForum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een paar jaar geleden ben ik van FB vertrokken omdat er o.a. in de synth groepen die ik volgde steeds meer onzin werd geplaatst. Tot racistische politieke statements aan toe.
Blij dat het hier wel over synthesizers en muziekmaken gaat.
Off-topic mag van mij achterwege blijven.

Enerzijds is het hier streng, anderzijds is er een synthforum contest met liedjes die geen enkel synth geluid hebben.

Hypocrisie?
De tracks uit de contest van dit jaar zijn nog niet eens vrijgegeven, dus tenzij je zelf een gitaarnummer hebt ingeleverd lijkt mij die opmerking wat voorbarig.

En toch gebeurt 't, ik heb wel 'ns een prachtig stukje solopiano in de contest gehoord, een hele mooie compositie en dat kon op veel waardering rekenen onder de sf leden en er was niemand die opmerkingen had in de trant van dat het geen electronische muziek was, dus ja; hoe streng moet het zijn en is het dan nog leuk?
Wat?! Was dat niet uit een rompler/synth ?

:D

probeer een beetje uit die Messias trip te blijven is mijn tip. Verder vind ik je trouwens een hele toffe inspirerende gast, en dat vinden volgens mij velen hier.

Haha, ik werk daar hard aan, laten we het zo zeggen. Messias is eigenlijk vrij.. "weird", ik zie me niet als een Messias, laten we ons eerder zeggen een Enoch-persiflage of een soort van Johannes de doper, lol :dubbel:

Wel lief wat je hier schreef, doet me deugd. Zeer. Dank je wel @vipal

Dat bedoel ik, dat is juist goed. Voor je het weet heb je de hele dag topics over van alles en nog wat.

Je hebt je forumnaam dus niet gestolen, zou denken dat van alles en nog wat jouw ding is :W

"
Op basis van een analyse van verschillende populaire online fora wereldwijd beschikt ongeveer 73% over een dedicated off-topic of algemene discussiesectie (vaak "Off-Topic", "General Chat", "The Pit" of "Beyond the Keyboard" (tip?) genoemd). Er is geen uitgebreide wereldwijde enquête of academische studie gevonden met een exact percentage, maar discussies onder forumbeheerders geven aan dat het een veelgebruikte en aanbevolen praktijk is om gebruikersbetrokkenheid te verhogen."

Durf niet te vragen achter de bron van dit schrijven, want dat is een retorische vraag en daar hou ik niet van.

Ben aan't zoeken naar een online poll eventueel, I'll be back.

@Sjaak Ja, 't was wat hard uitgedrukt van me. "Forum is al jaren zuiver", inderdaad héééél zuiver :luv:

Dramforum.nl

Ik herken mij hier totaal niet in. Ik zit hier al 20+ jaar. Klinkklare onzin
Er wordt wel vrij regelmatig content verwijderd maar in 99% van de gevallen is dat ook terecht, meestal wegens overtreding regels, off topic of geruzie.

Laatst gewijzigd:
Wat is precies off-topic? Het lijkt me een goed idee om onderwerpen over politiek, religie e.d. hier buiten de deur te houden, maar er zijn onderwerpen die weliswaar niet direct met het onderwerp van het forum te maken hebben, maar indirect toch wel. Neem het biertopic. Het blijkt dat veel mensen hier bv. op hun vrije avond lekker bezig zijn in hun studio en dat onder het genot van een lekker biertje. Het lijkt me eigenlijk vrij natuurlijk dat zo'n onderwerp op een gegeven moment 'ns aan bod komt om het daar over te hebben. Daar is toch ook niet veel mis mee, denk ik.

Al zouden die wat mij betreft ook in de ban mogen :D

Ah, jij wil en kunt de evolutie tegenhouden, denk je :D

Ok, de poll is beschikbaar, 't is wenselijk dat er zoveel mogelijk leden stemmen. Licht mekaar in over het bestaan ervan :dubbel:

Klik hier:

We hebben al algemene discussie-overig, hebben we het dan over overige overig?

M.i. kon je draadje over je black sabbath collectie perfect in overig, of zelfs in de muziek-algemeen. Net zoals het voorgestelde beatlesdraadje.

We hebben al algemene discussie-overig, hebben we het dan over overige overig?

Daar werden ook regelmatig posts van me verwijderd, omdat het niets met synths te maken zou hebben. Dank je wel voor wat je zei over mijn collectie! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back