Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of moet je ze opnieuw kopen?
Dat is een beetje spijtig. Ga ik niet doen.Ik las ergens dat je ze voor de MPC apart moet aanschaffen.
Dank je.In de handleiding is het volgende te vinden aangaande harddisks.
-------
(SSD) or hard-disk drive (HDD).
Make sure it uses a 2.5” (63.5 mm) form factor and
uses (or can use) one of these file systems: exFAT, FAT32, NTFS, or
EXT4 (for read and write capability) or HFS+ (for
read-only capability).
Note: We recommend using an exFAT file system as it is the
most robust one supported by both Windows and macOS.
-------
Je zit dus niet vast aan het FAT formaat als ik dat zo lees.
Klopt. De synth engines zijn eruit geknipt. Enkel samples (wat ik Loopop hoorde zeggen)Heb een yt filmpje zitten kijken van Anderton, daar komen 4 verschillende synts voorbij..maar die zie ik nog niet terug op de site van Native.
Ook demonstreren ze wat uitbreidings sets, drumkits etc..
Gisteren Mpc geupdate, daar staan gelijk 3 synths in van NI. Je kan ze 10 dagen proberen, ze zijn nu ook te koop, €29 p.s.Klopt. De synth engines zijn eruit geknipt. Enkel samples (wat ik Loopop hoorde zeggen)
Ik heb zelf mijn 1 TB SSD geformateerd naar exFAT en werd meteen herkend door MPC.Ik kan ook niet vinden dat zij voor een SSD nog steeds FAT gebruiken!
Een beetje moeilijk omdat windows dat niet meer ondersteund!
Dan ben ik verplicht om iets te downloaden wat weer extra kost.
Daar moet ik wel een program voor kopen.Ik heb zelf mijn 1 TB SSD geformateerd naar exFAT en werd meteen herkend door MPC.
ik heb m nog niet geüpdatet, wel had ik deze melding in de beta 1 versie, verdwenen bij de derde update. Ik klikte m gewoon weg en kwam wel bij het opstarten toen telkens terug (beetje irritant idd) volgens mij kon t verder geen kwaad en staat alles gewoon op zijn plaats.Ik heb de update gedaan...maar krijg nu deze melding bij elke opstart.
Kan iemand me hiermee helpen?
Ik heb de update gedaan...maar krijg nu deze melding bij elke opstart.
Ik heb geen melding gehad na de update. Start gewoon op.Ik heb die melding ook, maar er lijken hier geen consequenties aan te zitten.