klinkske
boeketje voor de vrouw
meester in 't lesgeven denk ik
The Midlife Synthesist
als 't eens lekker ruim mag:
kerel verdient n school
The Midlife Synthesist
als 't eens lekker ruim mag:
kerel verdient n school
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een favoriet.Wat ik erg vermakelijk vind zijn de synth wizard afleveringen van syntaur. En gast die synths opknapt. In deze afleveringen haalt hij vaak klassieke synths ergens vandaan en gaat ie ze repareren en modden. Super chille gast. Soort synthesizer slow TV
Ja! Zijn video's kijk ik ook altijd. Ik las in een comment van hem onder een andere video dat hij het inmiddels te veel werk vindt en de interesse er eigenlijk voor heeft verloren. Jammer. Als nerd smul ik van zijn soldeer-video's. Sympathieke man ook trouwens.
Idd. Die filmpjes zijn ook heel erg leuk en vooral educatief ivm reparaties etc... Jammer dat hij de laatste tijd niks meer doet.Voor een beetje nerdy synth reparatie uitleg vind ik Markus Fuller erg leuk.
Oora nog niet genoemd? Ben begonnen met kijken omdat hij veel met de Octatrack doet. Heb veel opgepikt en ben ook met een dedicated controller voor de octatrack gaan werken.
Vervelend is dat met Youtube (of internet in het algemeen), dat je nooit 100% weet of mensen nu “echt” zijn of dat je stiekem naar reclame zit te kijken. Er is zoveel reclame/ nep spul in omloop, super irritant. Er zijn gelukkig ook kanalen die heel transparant zijn.Ja, die vind ik ook erg leuk om te bekijken.
Al begin ik de laatste video's wel te twijfelen hoeveel hij 'krijgt' en hoeveel er echt gekocht en gebruikt wordt.
Het lijkt wel alsof er elke week nieuw spul in z'n studio verschijnt waar hij dan ineens 'alles mee aan elkaar lijmt' of een ander waanzinnig mooi resultaat mee weet te behalen.
Maar dikke gear ja.. damn.. Ik probeer het met een paar ipad mixers te doen, wat prima gaat maar zo'n Model 1 is voor een live setje toch wel erg fijn.. alleen die prijs.. 
Het lijkt wel alsof er elke week nieuw spul in z'n studio verschijnt waar hij dan ineens 'alles mee aan elkaar lijmt'

Die vermeldt dat hij product x gekregen heeft.Dat is toch ook zo met Ricky Tinez![]()
Het principe van reclame is natuurlijk dat je onbewust beïnvloed wordt door iemand die positief over een product vertelt.Je moet vooral niet te veel waarde hechten en de meningen van die mensen. Zolang ze laten horen/zien wat iets kan, kan het mij weinig schelen of ze iets gekregen of gekocht hebben![]()