ReBooth (loopop megacontest entry)

trigg

Brass Intelligence
Heya,

Loopop heeft een megacontest georganiseerd waarmee je met samples die hij opgenomen heeft op Superbooth een track mag maken… en je kan er mooie gear mee winnen.

Zijn er meer leden die meedoen? Je hebt nog tot de 24e

Dit is is mijn entry:

klinkt vet.. je hebt veel oog (oor) voor details..

Zo, die bas komt er even lekker in zeg. Voordat het wat meer melodieus wordt, deed het me qua sounddesign een beetje aan deze track denken. Die tremolo/vibrato aan het einde van iedere 'zin' vind ik een beetje overdone (kan ook niet helemaal zien of je dat zelf hebt toegevoegd of niet), maar verder supernice!

En ik dacht al: wat een lang nummer totdat er ineens iemand begon te praten. :-)

Zo, die bas komt er even lekker in zeg. Voordat het wat meer melodieus wordt, deed het me qua sounddesign een beetje aan deze track denken. Die tremolo/vibrato aan het einde van iedere 'zin' vind ik een beetje overdone (kan ook niet helemaal zien of je dat zelf hebt toegevoegd of niet), maar verder supernice!

En ik dacht al: wat een lang nummer totdat er ineens iemand begon te praten. :-)

Die tremolo/vibrato zat in de originele sample!

Die zou ik zelf nooit zo extreem doen, maar zat dus al in de bron.. moest er zelf ook even aan wennen, maar na een paar keer luisteren was ik er zelf ook wel aan gewend :)

@trigg Mooie track. Rustig, met een mooie vibrato lead. Lekkere mix. Nice!
@Ytse Leuke track, nogal brute kick, vet.

Ik heb ook meegedaan met de contest. Ik heb de wedstrijd gebruikt om mijzelf verder wegwijs te maken op de Polyend Tracker. Uiteindelijk had ik 3 tracks gemaakt (en veel nieuwe dingen op de Tracker geleerd). Een hele drukke drum'bass meets squarepusher achtige track, een soort van computerspelletje level muziekje en een vrij spaarzame minimale 'filmische' track. Je kon uiteraard maar 1 track inzenden en dus heb ik gekozen voor de laatste. De meest 'filmisch' variant. Het is weliswaar qua opzet niet de meest 'technische' of ingewikkelde maar ik vond het de meest mooie van de drie die ik had gemaakt.

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Zo @trigg , je wordt lang gefeatured in het laatste filmpje van Loopop van gisteren. Nice!

@trigg Mooie track. Rustig, met een mooie vibrato lead. Lekkere mix. Nice!
@Ytse Leuke track, nogal brute kick, vet.

Ik heb ook meegedaan met de contest. Ik heb de wedstrijd gebruikt om mijzelf verder wegwijs te maken op de Polyend Tracker. Uiteindelijk had ik 3 tracks gemaakt (en veel nieuwe dingen op de Tracker geleerd). Een hele drukke drum'bass meets squarepusher achtige track, een soort van computerspelletje level muziekje en een vrij spaarzame minimale 'filmische' track. Je kon uiteraard maar 1 track inzenden en dus heb ik gekozen voor de laatste. De meest 'filmisch' variant. Het is weliswaar qua opzet niet de meest 'technische' of ingewikkelde maar ik vond het de meest mooie van de drie die ik had gemaakt.

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Niet zo mijn favoriete genre, maar wel mooi gemaakt. Succes.

Ik zat bij de 54 finalisten (van de 596) maar geen prijs (de dobbelsteen gooide 6 ipv 2 waar mijn naam stond)

Was leuk!

Back