Wavestate

Hey @quifster, je tutorials zijn top, helpen me echt goed op weg!

Vreemd probleem, als ik een 2x mono naar stereo TS kabel gebruik, dan werkt dat prima als ik een willekeurige preset gebruik, maar zodra ik subtractive ga synthesizen, dan is het volume extreem laag.

Met een mono TS kabel is het dan wel weer goed.

Ik moet sowieso nog TRS kabels bestellen, maar iemand een verklaring hiervoor?

Edit: ik dacht dat ik in het algemene wavestate topic zat. Nouja, goed.
het uitgangs volume van de wavestate is vrij laag. ik boost die met 7.5 db in mijn daw. Voor de factory presets wordt vaak de compressor in de effects sectie aangezet en daar wordt de gain geboost.

dus als je zelf een sound maakt, zet die dan even aan en zet de gain van die compressor wat omhoog.

Laatst gewijzigd:
Goed om te weten, maar het volume is met die 2x mono --> stereo TS kabel echt extreem laag, als in bijna niet te horen, en met een andere kabel wel goed.

Maargoed, ik ga nog wat experimenteren met verschillende kabels, gain boosts etc. :)

Goed om te weten, maar het volume is met die 2x mono --> stereo TS kabel echt extreem laag, als in bijna niet te horen, en met een andere kabel wel goed.

Maargoed, ik ga nog wat experimenteren met verschillende kabels, gain boosts etc. :)
misschien een fase probleem dan in je andere kabel, Maar goed om te horen dat het opgelost is met een andere kabel :)

Back