Hoi, ik heb me vanmorgen hier op dit forum voorgesteld en daar staat ook mijn probleem, beperkte kennis van synth’s. Ik heb een goede, maar wat oudere dig. piano die ik nieuw leven wilde inblazen met betere klanken. Ik heb, wat overhaast denk ik, een DM12 aangeschaft, maar de klanken die ik eruit kreeg vond ik ijl, blikkerig. Ligt aan mij denk ik, wellicht zit er wel in wat ik zoek, maar de DM12 en ik worden gewoon nooit vriendjes. Op Youtube hoor ik in de Wavestate precies wat ik zoek, ambient klanken, warme pads, new age sounds. Ik wil me best wel verdiepen in hoe iets werkt en technisch ben ik niet helemaal onnozel. Zo krijg ik uit een 2e hands aangeschafte Korg X5D wel iets wat aan te horen is tijdens het spelen (dus Midi, programchange ed. lukt me wel). Heel verhaal, maar nu mijn vraag: krijg ik (bv. met die 740 programs?) uit die Wavestate klanken waar ik met mijn beperkte kennis al mee aan de slag kan (dus wat leuke klanken aan mijn pianospel toevoegen) of zou dit voor mij totaal onbegonnen werk zijn? (Heb trouwens al begrepen dat ie niet de makkelijkste synth is, maar een goed begin doet volgen, toch?).
Laatst gewijzigd:

, maar daar kost ie 583,--
)