Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De One heeft 4Gb ram.De MPC One heeft geen interne SD. De SD-reader kan tot 2Tb lezen/schrijven.
De 2Gb RAM maakt deel uit van het moederbord en kan niet vergroot/vervangen worden.
En daarbij zouden projecten super traag worden als je meer geheugen zou gaan gebruiken. Dat is nu al zo, als je tegen de max van z'n capaciteit aan zit.
Of het 'echt' is kan ik niet zeggen, maar het is gebaseerd op de volgende logica:echt? da's jammer.. je zou verwachten dat hij minder kan laden, maar wel contstant en strak blijft qua bediening/UI..
Nog niet.Oh ok. Ik dacht dat je sprak uit ervaring.. Zo'n MPC zou niet mogen haperen maar gewoon altijd snappy moeten zijn qua bediening..
RAM bedoel je?Er zit intern wel een SD card in.
Nee, de 'harde schijf' in een welke nieuwe MPC dan ook is een vastgezette SD card. Er zijn mensen die hebben hem succesvol gekloond en zodoende er een grotere ingehangen maar dat is niet te doen voor een simpele gebruiker.RAM bedoel je?
(ander woord, maar zelfde functie).
AhaNee, de 'harde schijf' in een welke nieuwe MPC dan ook is een vastgezette SD card. Er zijn mensen die hebben hem succesvol gekloond en zodoende er een grotere ingehangen maar dat is niet te doen voor een simpele gebruiker.
Ik denk dat je met een beetje zoeken op mpc-forums de thread wel moet kunnen vinden. Ook is er op Facebook een MPC en force hack groep.Dat is jammer, want ik ben hardstikke simpel!