Shea Doll - I ain't mad at you

ano220424

in de ban
in de ban
Track op basis van acapella Shea Doll. Voor de liefhebbers van dit genre.
Disco gitaartjes zijn van mijn hand.

Ik vind hem lekker, maar er zit nog iets in de midrange wat nog niet 100% past, beetje nasaal. Misschien zo EQéd om de vocal wat ruimte te geven, maar het is net te veel IMHO, Mag wat meer open. Maar toffe track verder!

Goed hoor! Super afwisselend en technisch zit het goed in elkaar. De arrangementen zijn naar mijn smaak iets te vol maar dat hoort wel bij dit soort R&B.

Ik vind hem lekker, maar er zit nog iets in de midrange wat nog niet 100% past, beetje nasaal. Misschien zo EQéd om de vocal wat ruimte te geven, maar het is net te veel IMHO, Mag wat meer open. Maar toffe track verder!
Dank je ! De bass heeft wat 4K met exciter en ik vermoed dat het dat is wat je hoort. Mss moet dat wat minder...heb nog getwijfeld. Was ook weer te lui en wou het de deur uit.
Goed hoor! Super afwisselend en technisch zit het goed in elkaar. De arrangementen zijn naar mijn smaak iets te vol maar dat hoort wel bij dit soort R&B.
Thx voor de waardering. Ja, is drukjes he? :-)
Lekker nummer hoor.:okdan:
Moderne Disco... of zoiets:biertje::baco:
Hehe. Top comment.

hola Eclectic,

Helaas ben ik niet op de hoogte van deze zangeres!(ik kom meer uit de klassieke wereld).
Maar de track vind ik mooi:halleluja

Groeten van Andreos:)

Andreos, bedankt voor je waardering! 'Eclectic' als aanspreektitel neem ik als comliment. Ik meen te mogen zeggen dat als je op mijn Soundcloud pagina wat rondluistert, je inderdaad behoorlijk verschillende stijlen terugvind. Ik heb overigens al lang het plan om iets in hardrock/metal te doen.
Maar misschien eerst een cover van Grace Jones - I've seen that face before. Ik wil graag de bass echt inspelen, maar vooral de accordeon is een uitdaging... :-)

Laatst gewijzigd:
Andreos, bedankt voor je waardering! 'Eclectic' als aanspreektitel neem ik als comliment. Ik meen te mogen zeggen dat als je op mijn Soundcloud pagina wat rondluistert, je inderdaad behoorlijk verschillende stijlen terugvind. Ik heb overigens al lang het plan om iets in hardrock/metal te doen.
Maar misschien eerst een cover van Grace Jones - I've seen that face before. Ik wil graag de bass echt inspelen, maar vooral de accordeon is een uitdaging... :-)
sorry voor het foutje:D

vette track, en die bassline :halleluja

vette track, en die bassline :halleluja
Dank! En ja, die is zo digitaal als de pest. (JD990)
lekker gedaan, en dit ligt buiten mijn bandbreedte, t genre. maar hier vind ik het wel lekker, lekker druk en vol... pakt!
Merci Vink. Nu moet ik toegeven dat ikzelf ook niet meteen fan ben van R&B. Hier en daar eens een track die zich dan in hoofdzaak nog beperkt tot de bekende artiesten in die stijl als daar zijn:

Blackstreet - No Diggity
50 Cent - Candy Shop
Missy Elliot - Work it

Maar verder kom ik niet en mss vinden anderen dit meer in het Rap genre thuishoren. In elk geval vond ik de vocals van Shea Doll straf en dus wou ik ermee aan de slag.

Hij nam me mee, die brutale middenmix!
Maar ik miste een clap of snare om de boel helemaal los te gooien.
Op het eind dan....

Back