MacGyverGear
midi-life crisis
Haha.. maar het feit dat ie in je handtekening stond moest ik je ff op attenderen..Ja klopt inderdaad
Ben er ook altijd erg druk mee hahaha laatste keer dat ik iets postte was zo te zien in 2016
Facebook heb ik persoonlijk alleen maar om contact te houden met vrienden en familie aan de andere kant van de wereld. Zet er zelf bar weinig info op, vind ik persoonlijk ook niet nodig.
Jouw kattenviews komen natuurlijk vnl. van cat-loving-synthforummers en ornithologen die samen met hun vogels op wraak zitten te broeden
Youtube vind ik persoonlijk ook geen social media, dat zie ik meer als de hedendaagse videotheek en digitale vraagbaak.
Sommige posters proberen wel wat sociale omgang met kijkers aan te slingeren, maar dat zijn voornamelijk mensen met een 'patreon' die graag hun centjes verdienen met videos maken.
Wat betreft de katten.. haha.. die vogeltjes volgen ze maar al te graag..
alhoewel ze de laatste tijd wat rustiger blijven en er misschien wat aan gewend zijn.. zo heeft het toch weer een functie. 
Maar idd.. enkel en alleen wat views door SF leden en misschien een paar ornithologen... weer een illusie armer..

.