Afgehandeld Wijzigen SC links

Fifth Bot

d[-_-]b
Hoi, ik heb onlangs mijn naam gewijzigd op SoundCloud, even leek dat automatisch goed te gaan, maar dat was maar van korte duur (toch iets van cache). Is het mogelijk om een update query uit te voeren zodat mijn track links het weer doen? Zou fijn zijn, en anders pech gehad….

de oude link was

deze is nu gewijzigd naar

't Was me al opgevallen, @Fifth Bot - dacht even dat je ruzie had met SC :) maar toen zag ik je nieuwe artiesten-naam.

Je kunt bij SC zowel je naam in beeld, als de URL wijzigen (dus je naam achter de slash), en in jouw geval heb je de URL ook aangepast.

Mocht je verzoek niet werken, dan misschien de "naam in beeld" zo houden en je URL weer terugzetten naar wat het was? (Is natuurlijk niet wat je wil, maar evt een tussenoplossing)

(Is natuurlijk niet wat je wil, maar evt een tussenoplossing
Nee idd da's niet wat ik wil :P. Tis ook geen wereld probleem, het is nou ook niet dat ik een enorme schare fans heb die me nu niet meer kennen vinden haha :D:D!!!
Thnx voor het meedenken!

@Fifth Bot Voor je aangepast middels een cleane maar wat weerbarstige query. Je tracks verwijzen nu naar je nieuwe Soundcloud-naam. Wel een eenmalige actie hoor :duivels:

Mocht je nog een broken link tegenkomen, dan komt dat waarschijnlijk doordat je de tracktitel veranderd hebt. Ik heb er daarvan al eentje handmatig aangepast.

@Fifth Bot Voor je aangepast middels een cleane maar wat weerbarstige query. Je tracks verwijzen nu naar je nieuwe Soundcloud-naam. Wel een eenmalige actie hoor :duivels:

Mocht je nog een broken link tegenkomen, dan komt dat waarschijnlijk doordat je de tracktitel veranderd hebt. Ik heb er daarvan al eentje handmatig aangepast.
Helemaal top! Muchas gracias @ishi! (o jee, nou moet ik het maar met die nieuwe naam doen :P)

Back