Sto Stamgast Lid sinds 13 januari 2014 Berichten 191 Locatie aan Zee 18 april 2022 #1 Waar een dagje Awakenings festival al niet goed voor is! Geinspireerd door de dj-set van Sam Paganini op zaterdag 16 april.
Waar een dagje Awakenings festival al niet goed voor is! Geinspireerd door de dj-set van Sam Paganini op zaterdag 16 april.
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 19 april 2022 #2 Hij is zeker niet slecht, maar op een gegeven moment werd ik er nerveus van. Ik kan thans veel verdragen, lol Nee, leuke productie man.
Hij is zeker niet slecht, maar op een gegeven moment werd ik er nerveus van. Ik kan thans veel verdragen, lol Nee, leuke productie man.
stoter . Lid sinds 25 oktober 2021 Berichten 2.402 Locatie Utrecht 2 mei 2022 #3 KLAPT. HARD. HALLO!? Goed gedaan zeg. Beest van een beat en dat 3/8 loopje eroverheen houdt 'm perfect gaande.
KLAPT. HARD. HALLO!? Goed gedaan zeg. Beest van een beat en dat 3/8 loopje eroverheen houdt 'm perfect gaande.
sinew1958 Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken. Lid sinds 27 augustus 2002 Berichten 4.852 Locatie Lier 2 mei 2022 #4 Denk dat de wereld er nog niet klaar voor is.
Sto Stamgast Lid sinds 13 januari 2014 Berichten 191 Locatie aan Zee 2 mei 2022 #5 stoter schreef: KLAPT. HARD. HALLO!? Goed gedaan zeg. Beest van een beat en dat 3/8 loopje eroverheen houdt 'm perfect gaande. Zie meer... Dikke vette dank! En die beat is een simpele aturia drumbrute.
stoter schreef: KLAPT. HARD. HALLO!? Goed gedaan zeg. Beest van een beat en dat 3/8 loopje eroverheen houdt 'm perfect gaande. Zie meer... Dikke vette dank! En die beat is een simpele aturia drumbrute.