prijsvraag winnen maar geen prijs krijgen??!!

michielhemmer

Stamgast
ik heb net als een paar anderen met de interface prijsvraag meegedaan en een "acces virus powercore" gewonnen...

maar ik na een aantal telefoontjes en elke keer weer een weekje wachten heb ik nog steeds geen prijs!!?

ze zeggen bij interface dat ze van "acces" nog niks hebben gehoord.!!!! wat is dit voor een onbeschoft bedrijf dat je lekker meefietst met de reclame in een blad maar prijs uitrijken ho maar!!!

interface kan er niet zoveel aan doen dat weet ik wel maar als het nog lang duurt is er al weer een nieuwe uit (zo gaat dat met software synths)

VRAAG: WAT KAN IK HIER TEGEN DOEN...........(een andere prijs krijg ik niet)

Antwoorden:

- Rechter
- Ombudsman
- Consumentenbond
- Pieter Storms
- De rijdende rechter
- Willibrord Frequin

Overigens is Interface VERPLICHT die prijs uit te reiken, dus desnoods moeten ze er zelf maar een in de winkel kopen als Acces niet thuis geeft. Het slimste lijkt mij om even de consumentenbond te bellen.

Wat een k*tstreek zeg.
Ze moeten gewoon niet moeilijk doen en die zooi opsturen.

Das idd balen man!
Ik heb mijn prijs wel binnen maar het duurde wel 4 weken!
Als je geen betalende klant bent rennen ze schijnbaar niet echt hard!
Nu mag je een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken maar je gaat er wel naar uitkijken, en een belofte is een belofte.
Maar ik denk niet dat Interface hiervoor verantwoordelijk is, je hebt de prijs van Access gewonnen en Interface bemiddeld alleen maar.

Maar hoe zit dat nu met die Virus Powecore?
Je had toch geen Powercore platform? Zeg niet dat je die speciaal hebt aangeschaft voor die prijs! :bekdicht:

Origineel geplaatst door michielhemmer
hahaha nee dat heb ik niet....
maar hoelanger het duurd voor ik die prijs krijg .....hoe ouder hij wordt....prijs daling!!

Je krijgt 'em toch gratis? :D

Trouwens ook lekker apart dat interface prijzen uit gaat reiken die ze zelf nog niet eens hebben... dat vind ik op z'n minst net zo vreemd als Acces die prijzen geeft aan Interface maar ze vervolgens niet geeft...

je wint toch een virus powercore, toch niet een tegoedbon met waardevastheid... als ze de prijs maar uitkeren; of ie volgende maand 10 of 1000 euro waard is maakt toch niks uit

Laatst gewijzigd:
als je hem zelf zou winnen en geen powercore kaart hebt zou je waarschijnlijk het zelfde reageren als ik.....

wat heb je liever.....100 eurie meteen krijgen of 100 eurie langzaam naar 60 eurie zien gaan en na lang wachten krijgen.

ik weet niet hoor maar ik kies voor het eerste!! hahaha
8)

8) ik zou dolblij zijn dat ik eindelijk een powercore had, of meteen een mailtje sturen om een tegoedbon á aanschafwaarde powercore omdat men de prijs niet lijkt te willen uitkeren.

Origineel geplaatst door michielhemmer
als je hem zelf zou winnen en geen powercore kaart hebt zou je waarschijnlijk het zelfde reageren als ik.....

wat heb je liever.....100 eurie meteen krijgen of 100 eurie langzaam naar 60 eurie zien gaan en na lang wachten krijgen.
ho wacht ff... geen powercore kaart?

...je hebt meegedaan aan een prijsvraag maar dat wat je wint is eigenlijk maar de helft van het geheel?
waarom heb je meegedaan dan? ...nu moet je nog maar zien of je iemand kan vinden die al zo'n kaart heeft...
ik vind het allemaal niet zo logisch klinken maar goed...

ok gelezen, en idd kloppend met mijn vermoedens... lullig inderdaad...
het heeft hem verder nix gekost dus waar maakt ie zich druk over?!

da's net zo iets als van dat bepaald slag nederlanders in spanje die dan gratis in't hotel kunnen eten, en maar schransen ondanks de startende buikpijnen, maar ach het is immers gratis... terwijl als het wat zou hebben gekost ze maar maximaal 1 bord zouden hebben genomen..

...al wil topicstarter het ding gebruiken om z'n open haard mee aan te steken, da's zijn eigen zaak.
Snap niet helemaal waarom 'men' hem er zo op aanvalt, alhier. Is het soms de kift?

Gewonnen = gewonnen, slordig dat Interface zich er zo van afmaakt.
Ik zou het eens proberen bij Kassa, o.i.d.
Als je het zelf wilt proberen: stuur Interface een brief in de vorm van een zgn. "ingebrekestelling", vergeet niet een uiterste datum te noemen. Ter info: je hebt eigenlijk niets te maken met de "sponsor" van de prijzen.
Even googlen voor een goeie template van zo'n ingebrekestelling... succes!

Back