Een uitstekende nieuwe plugin van de makers van Abyss. Het heet Chop Suey en het is misschien wel de zoveelste kick plugin, maar deze gooit het toch over een heel andere boeg. Ik gebruikte Kick 2 af en toe, maar ik vind vaak kick samples mooier klinken, echter vind ik het soms nog steeds lastig om een kant en klare goeie kick te vinden. In deze plugin kan je individuele samples voor de transient, body en tail gebruiken, je kan dus kick samples combineren, het werkt erg goed en ze hebben ook een mooie oplossing voor phase issues (crossfading). Daarnaast kan je ook de 3 delen individueel shapen met als resultaat geweldige kicks.
Het heeft een trial van 90 dagen (ze zeggen dat hier een ruis in zit maar bij mij doet ie het volledig zonder ruis) maar er is ook nog een sale gaande van Tracktion.com, als je de code MDAY22 gebruikt.
Chop Suey | Tracktion
Het heeft een trial van 90 dagen (ze zeggen dat hier een ruis in zit maar bij mij doet ie het volledig zonder ruis) maar er is ook nog een sale gaande van Tracktion.com, als je de code MDAY22 gebruikt.
Chop Suey | Tracktion