Stukje generative modular dub techo met filmpie

Dankje @jandojando !
Zo kan het dus ook met modulars. Lekker muzikaal zeg! Die sequencer ziet eruit als een oldschool tracker :P
Dat is ook precies wat het is :) Het is een tracker met 6 cv/gate/mod tracks en 4 sample tracks. Ideaal voor generative omdat je elke regel kan voorzien van commando’s zoals probabilities, transpose, jumpen naar andere delen, ratchets, etc etc

Thanks allen!!
Super nice! Waar heb je hem gescoord?
De NerdSeq? Die heb ik direct bij de maker vandaan, XOR Electronics - XOR Electronics
Super aardige gast ook (Thomas) en werkt altijd aan leuke nieuwe features

Altijd goede tracks. Ook deze 8)

Hoe genereer je de reversed sounds?
Dankjewel! Die reverses zijn van de magneto (tape delay). Met een trigger kan je reverse aan of uit zetten

Dit is wel een dikke track, doet me wat denken aan tm 404, maar dan beter. Geweldig de video met de beschrijvende uitleg, zo krijgen we toch zicht op hoe het is opgebouwd (en stiekem gaan nabouwen, ooit, als mijn modular af is).

toffe track!

Het zit bomvol subtiele randomness, maar niet zo random dat het geen samenhang meer heeft.
Ja precies, goeie balans tussen avontuur en struktuur want ik zit geboeid te luisteren terwijl het muzikaal blijft, lekkere mellow trip in ieder geval!
Vind het knap dat je ondanks de vele modules toch er heel veel uit weet te halen, nm'n complimenten!:okdan:
Fijn trouwens dat je dmv onderschrift een beetje uitleg geeft hoe de routing is want met zoveel spaghetti zie je anders door de draden het bos niet meer.

Fantastisch! Heerlijke muziek! Wanneer staat ie op spotify zodat ik m lekker kan opzetten tijdens het werken? ;)

Geen idee of de vraag al gesteld is, maar hoe lang ben je bezig geweest met programmeren hiervoor? Gaat best wat tijd inzitten lijkt me!

Vet hoor! Ik ben fan!!

Fantastisch! Heerlijke muziek! Wanneer staat ie op spotify zodat ik m lekker kan opzetten tijdens het werken? ;)

Geen idee of de vraag al gesteld is, maar hoe lang ben je bezig geweest met programmeren hiervoor? Gaat best wat tijd inzitten lijkt me!

Vet hoor! Ik ben fan!!
Dank! Ik zet jams meestal niet op spotify, doet YouTube het niet op je werk? :) Er staan inmiddels al wel een hoop nummers op spotify van me, en er komt vast ook nog meer nieuws :)
Ja zo’n patch ben ik heel lang mee bezig. Steeds weer wat veranderen of erbij maken. Het is heerlijk om even een half uurtje te prutsen voor het slapengaan. Denk dat deze er een maandje in gezeten heeft.

Potverdikkie, hij blijft fijn.

Ik zet jams meestal niet op spotify

Als je "droog" naar de muziek luistert, dus zonder het generatieve verhaal erbij, klinkt het behoorlijk gestructureerd.

En andersom ook, als ik eerlijk ben... ik dacht dat je werk op Spotify ook best wel wat jams bevatte... zo zie je maar weer :)

doet YouTube het niet op je werk? :)

Zal niet voor iedereen gelden, maar ik heb in elk geval geen premium, en dat maakt uit. Vet irritant op de mobiel.. moet je je scherm openhouden, advertenties, enz..

Your call, uiteraard. Maar om te zeggen.. deze misstaat niet op een (Spotify-)album.

Back