Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ook precies wat het isZo kan het dus ook met modulars. Lekker muzikaal zeg! Die sequencer ziet eruit als een oldschool tracker![]()
Het is een tracker met 6 cv/gate/mod tracks en 4 sample tracks. Ideaal voor generative omdat je elke regel kan voorzien van commando’s zoals probabilities, transpose, jumpen naar andere delen, ratchets, etc etcHey kerel, leuk dat je er nog bent!MASTER! JWZ lekker trackie ouwe..
Many thanks!!altijd fijn weer![]()

Super nice! Waar heb je hem gescoord?Dankje @jandojando !
Dat is ook precies wat het isHet is een tracker met 6 cv/gate/mod tracks en 4 sample tracks. Ideaal voor generative omdat je elke regel kan voorzien van commando’s zoals probabilities, transpose, jumpen naar andere delen, ratchets, etc etc
De NerdSeq? Die heb ik direct bij de maker vandaan, XOR Electronics - XOR ElectronicsSuper nice! Waar heb je hem gescoord?
Dankjewel! Die reverses zijn van de magneto (tape delay). Met een trigger kan je reverse aan of uit zettenAltijd goede tracks. Ook deze
Hoe genereer je de reversed sounds?
Ja precies, goeie balans tussen avontuur en struktuur want ik zit geboeid te luisteren terwijl het muzikaal blijft, lekkere mellow trip in ieder geval!Het zit bomvol subtiele randomness, maar niet zo random dat het geen samenhang meer heeft.
Dank! Ik zet jams meestal niet op spotify, doet YouTube het niet op je werk?Fantastisch! Heerlijke muziek! Wanneer staat ie op spotify zodat ik m lekker kan opzetten tijdens het werken?
Geen idee of de vraag al gesteld is, maar hoe lang ben je bezig geweest met programmeren hiervoor? Gaat best wat tijd inzitten lijkt me!
Vet hoor! Ik ben fan!!
Er staan inmiddels al wel een hoop nummers op spotify van me, en er komt vast ook nog meer nieuws 
Ik zet jams meestal niet op spotify

doet YouTube het niet op je werk?![]()