vst-plugins.nl ??

cmdz

Ouwe rot
Hi allemaal, omdat ik wat plugins aan het googlen was, kwam ik vst-plugins.nl tegen

wtf? too good to be true? is dit wel legaal? iemand ervaring mee?

Dit schreeuwt niet perse betrouwbaar. De aanbiedingen zijn wel aantrekkelijk natuurlijk. Vind het wel interessant of iemand ooit iets bij ze gekocht heeft. Too good to be True denk ik.

Als je verder naar beneden scrollt zie je ook Adobe software; die verkoopt Adobe alleen nog maar omdat Creative Cloud niet meer herverkocht hoeft te worden.

Correctie: Thomann verkoopt ook Roland Cloud, geinig - Roland Cloud XV-5080 . Dat gezegd hebbende; de prijzen schreeuwen me toe dat je een linkje naar MegaUpload of zo krijgt.

Ableton Live Suite 11 voor 25 euri.
Trustpilot reviews van max 2 maanden oud door gebruikers met 1-5 reviews.

Zeker te mooi om waar te zijn, maar ze staan (nog) niet op rood op Politie.nl

Is daar enige waarde aan te hechten?

Alles voor zo'n 20 a 30 euro, dat kan nooit kloppen.
Geen adres en KvK gegevens, geen voorwaarden.
Ja ziet er betrouwbaar uit....

Dit is overduidelijk oplichting/illegaal, heb eerder (eind 2021) al contact opgenomen met Jouwweb (via de whois van de domeinnaam), maar die houden zich een beetje van de domme. Heb dat mailverkeer nu doorgestuurd naar het abuse adres van de registrar.

Dit is overduidelijk oplichting/illegaal, heb eerder (eind 2021) al contact opgenomen met Jouwweb (via de whois van de domeinnaam), maar die houden zich een beetje van de domme. Heb dat mailverkeer nu doorgestuurd naar het abuse adres van de registrar.
dit soort sites zijn er in grote getalen (getalen?)... en worden amper naar beneden gehaald....
vst-plugins was eens een legitieme site, als ik me goed herinner, kende ik niet, totdat ze de naam moesten veranderen, van steinberg.. of dat is het gerucht, niet geverifieerd.
of vst-plugins, iets dergelijks.

ja ik vind dit dus eigenlijk nog erger dan gewoon pirate sites. dat iemand geld probeert te verdienen aan illegale / gecrackte software

Back