Point-Free

Fifth Bot

d[-_-]b
Weer een trackie af. Techno maar weer eens geprobeerd. Hoe is die zo? Kan die door de beugel, mix & otherwise? Niet echt fris meer afgemixed...

Het merendeel van de synths komt uit de Waldorf M btw, echt wel lekkere dingen kan je daar uithalen.

De eerste 20 seconden zijn onhoorbaar. Dan heb je iets van links, rechts, boven, onder, vooruit, achteruit... Wat wil je nu precies? Ook dat hoog geluid dat je hoort rond 2"00 is veel te scherp an de oren. Voor de rest wel een lekkere track met leuke geluiden. Veel succes!

De eerste 20 seconden zijn onhoorbaar.
Bedoel je dit letterlijk, of chargeer je hier? Ik krijg anders gewoon geluid te horen als ik het op mijn iPad of zelfs via een bluetooth Jabra Speakerphone luister (beiden op een kwart volume), ok weliswaar zacht, qua volume en lots of sub, maar da's ook wel de bedoeling hier.

Dan heb je iets van links, rechts, boven, onder, vooruit, achteruit... Wat wil je nu precies?
Die begrijp ik niet zo (en zeker niet van iemand die in zijn muziek zelf elke microseconde een nieuwe sample inlaadt :D), maar ik ga nog eens later in de week luisteren of ik snap wat je bedoelt.

Ok, nog wat te evalueren dus, thnx!

Laatst gewijzigd:
Diepe dope track wederom!
Wel een beetje vaag natuurlijk 8)
maar :mega:
Merci!,

"vaag" als in Rivella? Een beetje vreemd maar wel lekker :D:D?
Maar klopt hoor, mainstream zal het bij mij niet heel snel worden, daar hou ik gewoon niet zo van (en volgens mij jij ook niet toch :P?)

Thnx again

Back