Orbital Insertion

digit62

These are not the Droids you're looking for

Distortion en gain op de Hydra. RD-8 treated zoals het moet.
RD-8, Hydrasynth en wat H9 Harmonizer.

Die high hat die je in het begin hoort, en op het einde heel even staat veel te hard en is heel scherp aan mijn oren. Voor de rest is dit een experimentje, maar geen echte track. Niks mis mee hoor, maar ik had iets anders verwacht. Succes met je muzikale carrière ;)

sja ,dat is niet vreemd dat de rollling hihat en de rest van de high frequencies wat schel klinkt:D
Ter illustratie....hier even een moment opname van de frequency spectrum van je track:
De rode lijn geeft de gem volume nivo aan van je kick rond 60 hz....je highs (hihat-open en closed en je rollende hats) zitten daar ongeveer 12 decibel boven met pieken van 24 db!!8o)
Zorg dat alles boven de 6K niet boven de rode lijn komt(de de volume van je kick) anders wordt het als schel/irritant ervaren...plus het verbleekt je low end aanwezigheid.

Attachments

• span.jpg
    span.jpg
    96,1 KB · Bekeken: 107
Laatst gewijzigd:
Hey gasten, bedankt voor de tips en zal idd volgende keer die hihats temmen. En de track verder afwerken. Merci nogmaals!!!

Klinkt toch lekker, wel wat schel. Al eens Oeksound Soothe 2 geprobeerd? Mijn beste dynamische wapen tegen hinderlijke schelle resonanties. Wel wat duur, maar af en toe is hij een beetje in de aanbieding.

199€ is inderdaad wel 'stijf' maar heb al wat leuke tips gekregen om de boel te temperen voortaan.

Back