Die high hat die je in het begin hoort, en op het einde heel even staat veel te hard en is heel scherp aan mijn oren. Voor de rest is dit een experimentje, maar geen echte track. Niks mis mee hoor, maar ik had iets anders verwacht. Succes met je muzikale carrière
sja ,dat is niet vreemd dat de rollling hihat en de rest van de high frequencies wat schel klinkt
Ter illustratie....hier even een moment opname van de frequency spectrum van je track:
De rode lijn geeft de gem volume nivo aan van je kick rond 60 hz....je highs (hihat-open en closed en je rollende hats) zitten daar ongeveer 12 decibel boven met pieken van 24 db!!
Zorg dat alles boven de 6K niet boven de rode lijn komt(de de volume van je kick) anders wordt het als schel/irritant ervaren...plus het verbleekt je low end aanwezigheid.
Klinkt toch lekker, wel wat schel. Al eens Oeksound Soothe 2 geprobeerd? Mijn beste dynamische wapen tegen hinderlijke schelle resonanties. Wel wat duur, maar af en toe is hij een beetje in de aanbieding.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.