Gloomy - Hell, Less Sleep

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

Aangezien er veel van jullie niet willen deelnemen aan mijn Project, de "believers" zijn welkom om de bijkomende commentaar te lezen op mijn Soundcloud.

Geniet ervan.

Gloomy

Er zit haast in de boodschap, maar je lijkt wel een soort rust gevonden te hebben, in je producties. Meer focus, minder volgestouwd. Beter. Kan ik nog wat van leren. Keep it up!

Aangezien er veel van jullie niet willen deelnemen aan mijn Project

... is wel een aanname.. heeft iedereen er kennis van genomen? Staat me wél iets bij van een uitnodiging, maar weet niet meer waar..

Leuke track hoor.
En de baslijnen en funky gitaartjes zijn ook erg tof.
Fijne commentaar, Robi, dank je wel makker!!

Er zit haast in de boodschap, maar je lijkt wel een soort rust gevonden te hebben, in je producties. Meer focus, minder volgestouwd. Beter. Kan ik nog wat van leren. Keep it up!

... is wel een aanname.. heeft iedereen er kennis van genomen? Staat me wél iets bij van een uitnodiging, maar weet niet meer waar..
Ja, het kan niet snel genoeg gaan, mark my words. Dank je wel voor je wondermooie feedback.
Mijn project vind je hier, moet wel wat aangepast worden:
Thnx bud!

Hele fijne track, veel coherenter en uitgepuurd ivm je normal eclectische stijl. De track flowt heel lekker, en er zit net genoeg gekte in om het gelikte van dit soort deep house subtiel te ondermijnen. Zeker naar het einde toe zit een soort gekte in die heel goed werkt. Goed werk, Jan!

Back