Gloomy's Tracks? Allemaal in 1 draad.

Lekkere track, alleen vond ik aan het einde de chaos wat te groot.
Teveel lijntjes die vechten om aandacht zeg maar.
Haha, that's life @Montfrooij en dat zit in mijn brein. Dank je wel, amigo. ;)

Deze vind ik erg lekker.

PS, sterkte. (er van uitgaande dat het een tekst voor ons was)
Is ook voor jullie hoor, want jullie zijn allemaal 1.
Dank je wel makker.

Okee, ik krijg geen commentaar meer in het wip-topic, dus ik veronderstel dat ie goed is zo.

Dank jullie wel.

Weer een nieuw trackie, luister maar eens ;)

Met veel dank.

Oh, lekker met die zachte pad op de achtergrond en snerpende vocal!
Hier zo zie:

Ook erg fijn. Je poept ze uit alsof het niets is.
Deze heeft met die arp wel wat weg van de oudere goa die ik vaak luisterde vroeger.
Het einde vind ik te abrupt eigenlijk.

We zitten NIET stil:

Enjoy!

Deze is ook heel fijn. Vooral in het lage. Heerlijke bas patch!
Ik heb m'n headphones op, dus dan valt dat wat eerder op.
Voor mij is die lead die bij 2:30 oid door gaat spelen (die ruizige) een beetje aan het vechten om de aandacht met dat hoge lead lijntje.

@Montfrooij , dank je wel mijn beste. Ik voel me vereerd. Je hebt gelijk wat betreft het abrupt einde en zo. Maar ik hou je feedback voor mijn volgende tracks, ga er niets meer aan veranderen, 't is eigenlijk zols ik wil dat het is ;) Thnx man!

Een gloomy update gedaan, zit veel leuks tussen, hier en daar wat rommelig of net niet, maar Why You Took That komt voor mij het best uit de verf. Vind die track met die dronken piraat vocal (ben jij dat? :D) ook leuk. Keep it up :)

Hey @jando wat een leuke feedack man, ik ben zo blij dat je zoveel nummers geluisterd hebt, enne nee, ik immiteer geen dronken piraten, lol. :)

FYI: Ik zoek op Looperman naar de minst beluisterde fragmenten, daar zitten vaak nog de beste en origineelste stukken in :)

Keeping it up, thanks dear fellow!

Yes, ook even een rondje gemaakt. Lekker bezig, Gloom!

Ik weet dat je het met opzet doet, maar wil je aanmoedigen om toch es meer rekening te houden met de timing van die zang- en rap-samples. De grens tussen lekker losjes en ronduit rommelig is dun. En bij sommige tracks werkt het, bij sommige wat minder. Voor wat het waard is eh, ik snap dat deze af zijn.

Why You Took That vind ik ronduit DIK. Zeer geslaagd. Ik hou van die sound. Lekker man, goeie energie.

I Started To Love You was niet m'n smaak, maar viel op qua productie. Erg goed. Meest "cleane" track die ik van je heb gehoord, ook. Wat je he-le-maal niet slecht af gaat.

(Like I'm Not Real is dat trouwens ook wel..)

Keep it up!

Laatst gewijzigd:
lekker beatje hoor...
ook variërend en apart...
top3.png

Back