ferbose
Stamgast
Amazon noemt dit toch echt een 'Leuke Trommelmachine'Een fijn drumcomputertje voor een fijne prijs!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Amazon noemt dit toch echt een 'Leuke Trommelmachine'Een fijn drumcomputertje voor een fijne prijs!

- 17 originele trommelklengtes met menginstellingen en een wereldwijd accentvermogen.

Inmiddels op die webpage €656,00 ... MPC = Many Prices Calculator ?!En ook op Amazon.com.be: Akai MPC one voor 582,85 euro (met de SMILE10 code nog eens 10 euro er af dus dan 572,85). AKAI Professional MPC One, Drummachine, Sampler & MIDI Controller met Beat Pads, Synth Engines, Standalone Bediening en Touch Display : Amazon.com.be: Muziekinstrumenten

Gisteravond rond een uur of negen waren die er nog bij het checken vd status bestellingDe keystep pro en cobalt8 promo is ook gedaan zie ik net.
De aanbiedingen zijn inderdaad verdwenen, gelukkig net op tijd besteldDe keystep pro en cobalt8 promo is ook gedaan zie ik net.

Vreemd, er stond vorige week woensdag toch echt een countdown van 16 dagen voor de keystep pro. Die is nog niet voorbij.De keystep pro en cobalt8 promo is ook gedaan zie ik net.

Volgens mij hadden ze een bepaalde 'actievoorraad'. In het overzicht van aanbiedingen vanwege hun 25 jarig jubileum staat dat bepaalde aanbiedingen slachtoffer zijn van successVreemd, er stond vorige week woensdag toch echt een countdown van 16 dagen voor de keystep pro. Die is nog niet voorbij.
Ach ja, was iig op tijd![]()

, en in mijn geval ook aan de Focal 
Alpha 50 Limited Edition White , na 20j terug iets of wat monitors in de studio (voor mijn dochter) , ikzelf werk liever met een koptelefoonWelke Focal(s) heb je gekocht? De koptelefoon? Of die kleine monitors of die grote?

gelukkig maar (niet besteld op tijd)De aanbiedingen zijn inderdaad verdwenen, gelukkig net op tijd besteld![]()

Waar ? Ik zoek nog een FM2..Volca FM besteld. Wat een goeie deal. En snelle service, pakket is al onderweg.
De kust bij SonoVente is weer veilig nu deze aanbiedingen weg zijngelukkig maar (niet besteld op tijd)![]()

Waren de Focals een beetje goed verpakt voor zo'n lange reis?Iedereen aan de keystep, en in mijn geval ook aan de Focal
![]()
Korg Volca FM maar niet de 2Waar ? Ik zoek nog een FM2..
ze zijn nog onderwegWaren de Focals een beetje goed verpakt voor zo'n lange reis?
, 3 pakjes : alles appart verpakt en verzonden (2x focals en 1x keystep)