ferbose
Stamgast
Ahhh, okay, nog even geduld danze zijn nog onderweg, 3 pakjes : alles appart verpakt en verzonden (2x focals en 1x keystep)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh, okay, nog even geduld danze zijn nog onderweg, 3 pakjes : alles appart verpakt en verzonden (2x focals en 1x keystep)

.Volca FM besteld. Wat een goeie deal. En snelle service, pakket is al onderweg.
slechter dan Bax zal het wel niet zijnWaren de Focals een beetje goed verpakt voor zo'n lange reis?
Ja, het is soms echt verschrikkelijk. Ik kreeg een paar weken geleden een Moog Subsequent 37 zonder Bax omdoos geleverd, gewoon direct de product doos met verzendlabel erop. Je kon met je vinger het slappe karton 5 centimeter indrukken tegen de achterkant van de synth (die nogal kwetsbaar is). Het is dat de vervoerder heel voorzichtig met de doos is omgesprongen, anders was ie nooit heel aangekomen...slechter dan Bax zal het wel niet zijn
doos van synth in grotere bax doos, met wat luchtzakjes in waar de lucht reeds uit is (of nooit ingeweest is).
Ik vraag me soms af waarom ze nog de moeite doen om er uberhaupt iets bij te smijten
Is overigens niet de eerste keer van Bax.. steevast doos in doos, maar zonder iets van padding ertussen zodat binnendoos alle kanten heen vliegt :'(
Volgens mij heb ik dat bericht maanden terug ook als voorbij zien komen op LinkedIn. Hopelijk beginnen ze snel met de verpakkingen op maat.Dat is binnenkort verleden tijd, bax gaat 99% van hun omdozen op maat maken.
![]()
Bax Music ontwikkelt eigen inpakmachine: ‘We vervoeren straks minder lucht en bannen plastic vrijwel uit’
GOES - Wie online een hebbeding bestelt, weet dat de doos vaak ruimer is dan het product. Er wordt zo onnodig veel lucht getransporteerd. Bovendien bevat de doos plastic opvulmateriaal. Met een gigantische inpakmachine wil muziekwinkel Bax Music deze verkwisting tegengaan. ,,Er hoeven zo minder...www.pzc.nl

En PHP developers gezocht... of was het een klantenservice medewerkerQua Bax & verpakkingsmethodes dan voor de volledigheid ook nog even de ongevraagde toegvoegde reclame-envelop noemen
van welke was het ook alweer, postcodeloterij of andere opdringerige club...
Huisvredebreuk!![]()
![]()

Volgens mij hadden ze een bepaalde 'actievoorraad'. In het overzicht van aanbiedingen vanwege hun 25 jarig jubileum staat dat bepaalde aanbiedingen slachtoffer zijn van success![]()
de Summit staat bij hen al een hele tijd aan die prijsModal Argon 8 voor 499,- bij Meibergen
Modal Electronics Argon 8 - 37 Toetsen - 8 Voices - 32 OSC Wavetable Synthesiser | Muziek Meibergen Almelo
Modal Electronics Argon 8 - 37 Toetsen - 8 Voices - 32 OSC Wavetable Synthesiser koopt u snel en voordelig bij Muziek Meibergen Almelo.meibergen.nl
Novation Summit voor 1799,-
Novation SUMMIT Hybride Poly 16 stemmig 61 Toetsen MEIBERGEN SUPERDEALS TOT EN MET 31 DECEMBER 2026 | Muziek Meibergen Almelo
Novation SUMMIT Hybride Poly 16 stemmig 61 toetsen, supervoordelig bij Muziek Meibergen Almelo.meibergen.nl
Zal niet werken. Had er ook ene.. als je verder gaat dan verandert op einde prijs…had de "witte "Keystep pro " in mijn winkelmandje gezet aan promoprijs, en deze kan ik nog altijd aan die prijs hebben.....twijfel twijfel... weeral
En bij coolblue voor 1699 (heb ik hem vandaan) maar daar hebben ze hem niet altijd.de Summit staat bij hen al een hele tijd aan die prijs
Hij is vaker een tijdje niet leverbaar maar regelmatig hebben ze er een paar. Maar dingen die ze echt niet meer krijgen halen ze eraf, zo lijkt het (moog matriarch, subsequent bv alhoewel…de MPC X en one staan er nog en zijn al eeuwen niet meer op voorraad. ). En ligt er gewoon aan hoe graag je hem wilt hebben maar bij Meibergen doen ze niet aan bedenkttijd.Bij coolblue kijk ik iedere week een paar keer sinds een maand of 2 maar hij staat niet te koop. Meibergen is het goedkoopst nu, of coolblue hem nog gaat verkopen is niet zeker (denk ik?)

Laat ook ff weten wanneer je hem gaat uitpakken.Keystep Pro van SonoVente is hier ook afgeleverd![]()
Als mijn reacties je niet aan staan gebruik je maar de negeer knopLaat ook ff weten wanneer je hem gaat uitpakken.