doofer110
Stamgast
Hier ligt mogelijk een synthforum pricewatch kans? Nu vind ik alleen amazon.nl en bax.nl via bol:
tweakers.net
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, bij mij staat dat Paypal om 12.35 de betaling heeft gedaan, nog geen half uur later kan toch 3 dagen schelen in bezorging uiteindelijk.Mijn betaling was volgens PayPal om 12:10 gedaan. Ik heb later in deze draad genoemd dat het ook bij gelukt was dankzij de PB hulp van Demian.maar dat was toen al 'n paar uur later denk ik..![]()
Dat denk ik ook.Ik ook en bij staat ook dat ie om 17.45 Utrecht heeft verlaten en daarna niets meer.
Ben bang dar we tot maandag moeten wachten.
Ah, bij mij staat dat Paypal om 12.35 de betaling heeft gedaan, nog geen half uur later kan toch 3 dagen schelen in bezorging uiteindelijk.
Ik denk dat het meer aan GLS ligt, die lui komen waarschijnlijk 1x per dag bij die leverancier de pakketten ophalen die verstuurd worden, maar wat ik eerder al zei, als dat busje of die bus of zelfs vrachtwagen vol is, dan is ie vol en gaat het pakket in een andere vrachtwagen. Zo ook voor alle keren dat het pakket in een ander wagen moet worden gestopt gedurende het transport, die wagens stoppen ze het liefst zo vol mogelijk, dus als je pakket bij het depot in NL ergens ligt maar het past er niet meer bij in een bus die jou min of meer op de route heeft dan gaat het pakket gewoon met een andere wagen mee. Misschien komt het daardoor ook wel weer in een ander depot te liggen. Dus, dan kan het dus langer duren voordat je je pakket hebt.Misschien kregen ze ineens een berg orders te verwerken? Geen idee hoe hun de verzending regelen..
Mijn verzendbevestiging ontving ik om 14:22..
Inmiddels is hij weer te koop voor 218.50 euro incl verzenden, maar voor max ca 24h vanaf nu.Zeer tijdelijk kennelijk, bij is ie 248 euro

)Is uwen uli monopoly al aangekomenal erg genoeg dat we Uli sponsoren, gaan we toch niet Jef Bezos beginnen sponseren zeker?
Bij Bax is is 225 https://www.bax-shop.be/nl/synthesizer/behringer-wasp-deluxe

En met kortingscode OTE22C zelfs 213:Bij Bax is is 225 https://www.bax-shop.be/nl/synthesizer/behringer-wasp-deluxe
nog altijd beter dan Bezos, elke kans dat ik kan aangrijpen om daar niet te kopen neem ikMaar koop dan bij beide niet maar ergens bij een klein zaakje. Bij BAX kopen uit morele overwegingen is ook niet heel overtuigend.

Is uwen uli monopoly al aangekomen![]()

Ja ik dacht per Paypall te hadden betaald maar zie niets in de logs.Ik bedoelde geen mail van GLS maar een mail van Sonovente waarin de GLS info staat mbt het collinummer. Als je die ook niet hebt dan zou ik Sonovente contacteren.
Voorbeeld van zo'n mail:
Bonjour,
Comme suite à votre commande numéro : SW123456789.
Nous vous confirmons par le présent mail l'expédition des produits suivants :
Colis N°: 1234567890000NL // Envoyé par : GLSINT
--- Qté : 1 ITEMNAAM 1/1
Vous pourrez suivre à partir de demain matin votre/vos colis à l'adresse suivante :
GLS France | Livraison et envoi de colis en France et en Europe | GLS France
Nos conseillers restent à votre entière disposition si vous souhaitez le moindre renseignement.
A très bientôt,
Cordialement,
SonoVente.com
infos@sonovente.com
01 80 38 38 38
Jeemig, bij mij nu ook weer.. wat een flauw gedoe zeg, dan maar naar BAX..Merkwaardig genoeg zegt Amazon bij mij nog steeds 248 euro, ik heb wel Amazon prime, misschien heeft dat ermee te maken (hoewel dat extra voordeel op zou moeten leveren).