Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

Mijn betaling was volgens PayPal om 12:10 gedaan. Ik heb later in deze draad genoemd dat het ook bij gelukt was dankzij de PB hulp van Demian.maar dat was toen al 'n paar uur later denk ik.. 😉
Ah, bij mij staat dat Paypal om 12.35 de betaling heeft gedaan, nog geen half uur later kan toch 3 dagen schelen in bezorging uiteindelijk.
Ik ook en bij staat ook dat ie om 17.45 Utrecht heeft verlaten en daarna niets meer.
Ben bang dar we tot maandag moeten wachten.
Dat denk ik ook.

Ah, bij mij staat dat Paypal om 12.35 de betaling heeft gedaan, nog geen half uur later kan toch 3 dagen schelen in bezorging uiteindelijk.

Misschien kregen ze ineens een berg orders te verwerken? Geen idee hoe hun de verzending regelen..
Mijn verzendbevestiging ontving ik om 14:22..

Misschien kregen ze ineens een berg orders te verwerken? Geen idee hoe hun de verzending regelen..
Mijn verzendbevestiging ontving ik om 14:22..
Ik denk dat het meer aan GLS ligt, die lui komen waarschijnlijk 1x per dag bij die leverancier de pakketten ophalen die verstuurd worden, maar wat ik eerder al zei, als dat busje of die bus of zelfs vrachtwagen vol is, dan is ie vol en gaat het pakket in een andere vrachtwagen. Zo ook voor alle keren dat het pakket in een ander wagen moet worden gestopt gedurende het transport, die wagens stoppen ze het liefst zo vol mogelijk, dus als je pakket bij het depot in NL ergens ligt maar het past er niet meer bij in een bus die jou min of meer op de route heeft dan gaat het pakket gewoon met een andere wagen mee. Misschien komt het daardoor ook wel weer in een ander depot te liggen. Dus, dan kan het dus langer duren voordat je je pakket hebt.

Bij post NL heb ik al meerdere keren gehad dat een pakket 's middags bezorgd zou worden, maar dat de levering dan ineens veranderd werd naar 's avonds of de volgende dag. De reden, bus was vol. Zal bij GLS wel niet anders zijn.

Je moet even zoeken in je mail op GLS

Dan staat er ergens je bestelnummer en collinummer van GLS france, dat 2e nummer kan je online via de link er onder omzetten naar een NL nummer en dat kan je traceren via GLS Nederland

Tracking… als je t niet vindt denk ik,altijd aan die meme die iemand had gepost Over een bepaalde shipper, naam is nt belangrijk, maar zo herkenbaar
1 het is verstuurd
2 we hebben geen idee waar het is
3 het is geleverd

Ik bedoelde geen mail van GLS maar een mail van Sonovente waarin de GLS info staat mbt het collinummer. Als je die ook niet hebt dan zou ik Sonovente contacteren.

Voorbeeld van zo'n mail:

Bonjour,

Comme suite à votre commande numéro : SW123456789.
Nous vous confirmons par le présent mail l'expédition des produits suivants :

Colis N°: 1234567890000NL // Envoyé par : GLSINT
--- Qté : 1 ITEMNAAM 1/1

Vous pourrez suivre à partir de demain matin votre/vos colis à l'adresse suivante :
GLS France | Livraison et envoi de colis en France et en Europe | GLS France

Nos conseillers restent à votre entière disposition si vous souhaitez le moindre renseignement.

A très bientôt,

Cordialement,

SonoVente.com
infos@sonovente.com
01 80 38 38 38

Zeer tijdelijk kennelijk, bij is ie 248 euro
Inmiddels is hij weer te koop voor 218.50 euro incl verzenden, maar voor max ca 24h vanaf nu.

Screenshot_20221024-121220_Brave.jpg

Tsja.. euh.. het is een flits deal topic, die aanbieding van Amazon lijkt me een typisch voorbeeld van een flits deal.

Maar koop dan bij beide niet maar ergens bij een klein zaakje. Bij BAX kopen uit morele overwegingen is ook niet heel overtuigend.

Of koop 2e hands en redt het milieu! :okdan:

... Of koop bij Amazon en stuur hem weer terug! ;) :D

(Niet te serieus nemen allemaal wat ik zeg he :) )

Maar koop dan bij beide niet maar ergens bij een klein zaakje. Bij BAX kopen uit morele overwegingen is ook niet heel overtuigend.
nog altijd beter dan Bezos, elke kans dat ik kan aangrijpen om daar niet te kopen neem ik :)
Nuja, veel winkels bieden een laagste prijs garantie.. Zo heb ik zeer goede dienst-na-verkoop ervaringen met Klundert, die ook zoiets aanbied: Laagste prijs garantie - Klundert Music
Dus in principe kan je hen altijd vragen van een lage prijs te matchen, al zullen ze dat niet altijd met evenveel plezier doen.. Blijft Bax alsnog zitten met hun te grote voorraad :dubbel:

Is uwen uli monopoly al aangekomen ;)
:maffia:

Ik bedoelde geen mail van GLS maar een mail van Sonovente waarin de GLS info staat mbt het collinummer. Als je die ook niet hebt dan zou ik Sonovente contacteren.

Voorbeeld van zo'n mail:

Bonjour,

Comme suite à votre commande numéro : SW123456789.
Nous vous confirmons par le présent mail l'expédition des produits suivants :

Colis N°: 1234567890000NL // Envoyé par : GLSINT
--- Qté : 1 ITEMNAAM 1/1

Vous pourrez suivre à partir de demain matin votre/vos colis à l'adresse suivante :
GLS France | Livraison et envoi de colis en France et en Europe | GLS France

Nos conseillers restent à votre entière disposition si vous souhaitez le moindre renseignement.

A très bientôt,

Cordialement,

SonoVente.com
infos@sonovente.com
01 80 38 38 38
Ja ik dacht per Paypall te hadden betaald maar zie niets in de logs.
Heb ze gemaild en net alsnog per bank maar overgeschreven.
Zou wel iets fout hebben gedaan. of mischien toch onderbewuste GAS bescherming :)

Lijkt me een leuk ding op songs op te maken. firmware 2.0 heeft een songmode.
Hoop alleen niet dat hij de boel super quantized want echt realtime recording kan die niet.

Merkwaardig genoeg zegt Amazon bij mij nog steeds 248 euro, ik heb wel Amazon prime, misschien heeft dat ermee te maken (hoewel dat extra voordeel op zou moeten leveren :D ).

Merkwaardig genoeg zegt Amazon bij mij nog steeds 248 euro, ik heb wel Amazon prime, misschien heeft dat ermee te maken (hoewel dat extra voordeel op zou moeten leveren :D ).
Jeemig, bij mij nu ook weer.. wat een flauw gedoe zeg, dan maar naar BAX..

Back