Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sommige harmonieen kloppen niet zoals bijv op 1.19, komt dan vals samen. Het klinkt al als pitch corrected maar dan naar de verkeerde pitch, eentje moet een semitone omhoog of de ander omlaag, afhankelijk van wat je leidend vindt.
Verder sluit ik me aan bij NL, qua gramatica nog het .e.e.a. te doen. Maar verder leuke track.

Oh van die sample heb ik meerdere opnames. Vaak doet ze 'm 4x achter, of nog ff over. Maar dat gesproken begin, mocht van mij wel een beetje rauw klinken....One day, I look in the mirror
And gently I sang to my reflection
je hebt hier last van proximity, bass ummhhh en plops, laat haar verder van de mic en gewoon rustig praten, dan komt hij er beter uit.
verder nog veel mud in de vocal draai die high pass nog maar een stukje verder omhoog, richting de 80 - 90hz en geef haar eens wat meer tussen de 2-2.5kHz dan trek je de vocal meer open. Verder qua de-ess niet alles squashen, maar haal de harshness eruit. Ook hier weer zingen met iets meer afstand en input levels goed in de gaten houden. Niet te hoog en zeker niet opnemen door een compressor, maar deze pas op de take toepassen.

.
Dit is inderdaad een supergoed afgewerkte versie met een geweldige sfeer. Hindabusa vond ik al machtig maar deze komt o zo dichtbij zo niet op hetzelfde niveau
.
Ook de tekst is heel mooi samengesteld. Eén typefoutje (denk ik toch): kan het zijn dat "t’s creaming inside" eerder "t’s Screaming inside" moet zijn?
Knap gedaan, man!
Danny
kan helaas niet zo lang dato de tekst nog aanpassen. 
mooie tekst man!