Sequential lanceert Trigon-6, een 3 vco polysynth

De Trigon in het kort :

3 vco's
6 voice poly
enhanced pro-3 Ladder Filter 12/24 db

1668711027536.png

Trigon-6-Slideshow-R-1024x524.jpg
Informatie op de site van Sequential : Trigon-6 - Sequential
geluidsdemo's :

Laatst gewijzigd:
Het geluid overtuigd me compleet eigenlijk. Geen geld voor verder. De form factor vind ik wel een beetje saai ofzo. Het is er gewoon 1 in de serie van 3 met p6 en ob6. Opzich niks mis mee natuurlijk.

Ik wacht wel ff op de Behringer kloon.

rare knoppies met die witte stippen erop,ziet er een beetje shabby uit.

Dat bleeksheethout is ook mn smaak niet, OB6 en P6 houtkleur past beter.

49 keys synths zijn sws echt bare minimum als je een beetje serieus akkoorden wilt spelen. Ik blijf het irritant vinden.

Basis, layout en modulatieopties is 95% een copy van de Memorymoog.

Het is gewoon een remake met een modern smaakje aan, net zoals de P6 en OB6 dat ook zijn, deze had de MM6 moeten noemen.

We kakken altijd op Uli maar Sequential doet het hier ook.
ik vind hem totaal niet lijken op een Memorymoog.
Wel qua indeling op een Take5.

Memorymoog remake met take 5 saus :D
Waarom niet, als Sequential er maar een berg van verkoopt. Het zijn geen tijden om fuckup producten op de markt te brengen.

De rev2 blijft voor mij toch hun beste product voor breed publiek.

Ik vond de 6 voices bij de Prophet-6 en OB-6 eigenlijk nooit echt een probleem en ik hou best van grote chords aanslaan. Meer is beter natuurlijk, maar een echte handicap is het nu toch ook weer niet echt.

Haha, ik ben niet direct out, maar ik dacht precies hetzelfde. De 80’s zijn echt voorbij, met 6 voices kun je niet meer aankomen.
Polybrute, OB6, P6, Deepmind 6, Deepmind 12 (layeren naar 6 voices) Super Six (Stereo mode ook maar 6 voices), Nymphes, Mini Freak en nu deze...

Sorry maar in 2022 is 6 voice heel veel voorkomend! Tenzij je echt alleen naar (volledig) digitale synths kijkt.

De polulaire minilogue's hebben zelfs maar 4 voices! Om nog maar te zwijgen over al die monofone synths.

Back