Trappist in de koelkast?

To ol en moersleutel zijn nu 2e voor halve prijs.. dus zeg maar 25pct korting.

Ik het wel goed gegaan met die Moersleutel? Ik lees niets meer...
Haha ja ik heb de motorolie gisteren gedronken en beviel me goed, beetje stroperige textuur, ik snap nu waarom het motorolie heet, pikzwart bier, idd een beetje likeur achtig. Het was toch wel zo op moet ik zeggen. Ik heb nu een Dipa van ‘TO IO’ wat mij eigenlijk ook erg goed bevalt.

Ach ja, wel halve liters ,ik kan er echt van genieten in tegenstelling tot een halve liter Heineken haha

Vrouw bracht per ongeluk duvel 6.66 mee en trekt op niks…

Ook 1 keer gehad maar nee.. de groene duvel vroeger wel vaker gehad en die is lekker . Is geloof ik duvel zonder hergisting.. zelfde bittertje maar minder alcohol

Vanavond de Rochefort 8 geprobeerd. Nou, die ging er wel in! :) Lijkt me ook wel wat om in de keuken iets mee te doen, voor een stoofpotje oid.

Komende week kom ik waarschijnlijk weer in die supermarkt met een behoorlijke keuze aan bieren, kijken wat ze nog meer hebben wat in dit draadje is genoemd.

pff brengt ze er doodleuk opnieuw 6 mee terwijl ik nog zei 'die niet meer'
"maar ze hadden geen andere"
breng dan niks mee :d

Dat maakt je ook wel weer nieuwsgierigheid. Proberen, en dan met deze plaat op.

IronMaiden_NumberOfBeast.jpg

:D

Vanavond de Rochefort 8 geprobeerd. Nou, die ging er wel in! :) Lijkt me ook wel wat om in de keuken iets mee te doen, voor een stoofpotje oid.

Komende week kom ik waarschijnlijk weer in die supermarkt met een behoorlijke keuze aan bieren, kijken wat ze nog meer hebben wat in dit draadje is genoemd.

Zie ook mijn eretribunes 1 & 2:

Ja, de dubbel was wat minder had ik begrepen? Sowieso vallen de dubbels wat minder in de smaak, kreeg ik de indruk in dit draadje?

Even opgezocht:

Bij het brouwen van dubbel bier gebruik je per liter water meer mout dan bij enkel bier. Zo krijg je een zwaarder bier met meer suikers én een hoger alcoholgehalte. Bij tripel biervoeg je nog meer mout en suikers toe. Het resultaat: een drie keer zo zwaar bier.
Verschil tussen Dubbel en Tripel bier - Wist jij dit? - BesteBiertje.nl

Ik ken niemand die dobbel prefereert op tripel.
Lang geleden was er dobbel palm, voor de kerst, elk jaar. Was Palm voor de kerst, ik dacht zonder meerprijs. Dat dronk ik 32 jaar geleden en dan voelde ik me cool. Was toen 17. Haha
Vorig huwelijk had Palm t zwaar (wie drinkt dat nog in godsnaam) en kreeg mijn toenmalige vrouw een opdracht om palm terug in de kijker te krijgen, als taak. Lijkt me niet gelukt.
Mocht je Palm Royale tegenkomen, dat heb ik later nog geprobeerd. Of t nog bestaat, geen idee.
De belg drinkt al jaren enkel nog zware speciale bieren, ten koste van het gewoondere dus. En als je 2 tripels op hebt zou ik niet meer met de auto rijden, want ik denk dat je positief blaast

De enige Dubbel die te drinken was dat was de Westmalle Dubbel. Als je dergelijk geschut in stelling moet brengen om een smakelijke Dubbel te vinden dan zegt dat genoeg.

Back