Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frisdrank vind ik helemaal niks, nooit gevonden. Dat is water met een smaakje. En dan vaak ook nog chemische rommel. Dan liever vers geperst sinaasappelsap o.i.d. Maar inderdaad, je moet bij die alcoholvrije biertjes geen vervanging van de typische alcoholervaring verwachten, want dat zit er eenvoudig niet in. Als het je om de alcohol te doen is, dan heb je niets aan alcoholvrij bier.
Lekker met vodka, limoen en munt (Moscow Mule)Gemberbier zou ik wel eens lekker kunnen vinden. Ik ben dol op gember...
Je kunt je afvragen of een alcoholvrij biertje ook niet onder de frisdranken valt, zoveel als er smaakjes en zoetigheid toegevoegd hebben. Ik krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als bij vleesvervangers, dat er zoveel rotzooi toegevoegd moet worden om het nog ergens naar te laten smaken dat de vermeende positieve gezondheidseffecten redelijk twijfelachtig worden.Frisdrank vind ik helemaal niks, nooit gevonden. Dat is water met een smaakje. En dan vaak ook nog chemische rommel. Dan liever vers geperst sinaasappelsap o.i.d. Maar inderdaad, je moet bij die alcoholvrije biertjes geen vervanging van de typische alcoholervaring verwachten, want dat zit er eenvoudig niet in. Als het je om de alcohol te doen is, dan heb je niets aan alcoholvrij bier.

) maar ik heb vertrouwen in de wetenschapPrecies. Maar tot die tijd....De behoefte aan (wilde) feestjes verdwijnt vanzelf met het ouder worden. Je hebt minder energie, hebt het allemaal al eens gezien, en hebt geen zin meer in een kater achteraf.![]()