rvanommen
Ouwe rot
Dat komt omdat je het nog moet verdunnen met VodkaMaar het blijft uilenzeik allemaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat komt omdat je het nog moet verdunnen met VodkaMaar het blijft uilenzeik allemaal.
Ik kan hier ook maar niet aan wennen, het is net uitgeknepen taugé-sap. Het is weer februari, dus de dry January is weer voorbijDat gaat wellicht wel ten koste van het alcoholvrije karakter.
Ik heb afgelopen week wat 0.0 getest en vond die van Hertog Jan er wel aardig uitkomen. Maar het blijft uilenzeik allemaal.

Uilenpi(l)s?Dat gaat wellicht wel ten koste van het alcoholvrije karakter.
Ik heb afgelopen week wat 0.0 getest en vond die van Hertog Jan er wel aardig uitkomen. Maar het blijft uilenzeik allemaal.
Ginger Ale/Beer en Root Beer (dat moet ik nog steeds een keer proberen) vallen onder de frisdranken toch? Zonder alcohol ook enzo?
Ulipils! Behier!Uilenpi(l)s?
Nou, wat ik zo lees over root beer doet me nou niet direct naar die fles grijpen.
ligt het nu aan mij of lijkt het dat er maar 2 of 3 zijn afgevallen?.... Dit zijn de blijvertjes: ....

Ik vind het nog steeds niet te zuipen, dan liever water of niks.![]()
Opkomst alcoholvrij bier geeft ondernemers kopzorgen én kansen
Mensen kiezen vaker voor alcoholvrij bier. Dat is goed nieuws voor sommige brouwers en horecazaken, voor andere betekent het de doodsteek.nos.nl