Die zou ik zeker een keer willen proberen, als ik er ooit aan kan komen.Ja, Westvleteren is idioot duur. Het wordt in hele kleine oplages gebrouwen en is alleen op bestelling af te halen (1 krat per auto) bij de Abdij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die zou ik zeker een keer willen proberen, als ik er ooit aan kan komen.Ja, Westvleteren is idioot duur. Het wordt in hele kleine oplages gebrouwen en is alleen op bestelling af te halen (1 krat per auto) bij de Abdij.
Mag ik er eentje komen halen? Ik woon vlakbij Zak met FrietIk heb er nog een paar hele oude liggen hier….

Ik doe het toch af en toe... 1 van de bierspeciaalzaken in Nijmegen (Bierhoeder) heeft af en toe wat flesjes staan, dus eens per 1 a 2 jaar koop ik er eens 1 of 2 voor speciale momenten. Een goede fles wijn is ook prijzig en daar houd ik niet van, dus daar bespaar ik op.Erg lekker een Westvleteren, maar de 12 euro die een slijter durft te vragen is ie niet waard als je het mij vraagt.
k doe het toch af en toe... 1 van de bierspeciaalzaken in Nijmegen (Bierhoeder) heeft af en toe wat flesjes staan, dus eens per 1 a 2 jaar koop ik er eens 1 of 2 voor speciale momenten.
. Hou je van Barly wines of stouts? Zeker barrel aged versies (tussen de 5 en 10 euro voor een flesje of blikje) kunnen ongelooflijk lekker zijn. Iemand als Billy (Rene) van de bierhoeder kan je dan voor 12 euro wel wat lekkerders meegeven voor een speciaal moment 
Gist is een groot onderdeel van de smaak van bier heb ik me laten vertellen, dus dat enige verschil kan wel groot zijn. Maar idd, geen 10 euro groot.Het enige verschil tussen de Westvleteren 12 en Bernardus 12 is de gebruikte gist. Bernardus gebruikt, dacht ik Westmalle gist.
Haha, zo vaak kom ik dus in de stad! Jammer zeg, ik vond het wel fijn om iig die Westvleteren te kunnen halen als ik er weer zin in had... Barley wines en stouts zijn niet echt aan mij besteed, hoewel ik me er misschien toch nog eens een keer aan moet wagen.Das alweer lang geleden, want de bierhoeder is alweer een tijdje (2 jaar) gesloten. Hou je van Barly wines of stouts? Zeker barrel aged versies (tussen de 5 en 10 euro voor een flesje of blikje) kunnen ongelooflijk lekker zijn.
. Zeker op rum of whiskey vaten gelegen bier is vaak erg lekker. Zitten volgens mij nog andere speciaalzaken in Nijmegen, dus dat moet goed komen heheWat zijn voor jou de absolute aanraders?Er zit zooooo veel verschil in verschillende Barly wines of verschillende stouts, moet iets tussen zitten. Zeker op rum of whiskey vaten gelegen bier is vaak erg lekker.
Dit is inderdaad heerlijk, vorig jaar had ik rond deze tijd een Duvel barrel Aged (rum), ik ga proberen dit jaar weer zo iets te scoren voor kerst.Zeker op rum of whiskey vaten gelegen bier is vaak erg lekker.